NBCustom Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Må si at Turborider også har panserballer: rå sykkel og lyd!: begynner å gå greit fort: Noen som veit når Ghostrider 6 kommer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Hehe, gikk unna der gitt! Men må si meg enig i denne kommentaren på gebrokkent engelsk Turborider is kinda crazy cause of the speeds but i prefer ghost cause he is playing alot with 5-0 and got alot more traffikk to handle, sry my bad english Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 tja... ryktene vil vel ha det til at ghostrider ligger seksfot under jorden, og dette klarte han å gjøre på en av disse turene så er ikke så veldig imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Mange rykter om att fortsatt er i live og, er ikkje godt å vete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 vanskelig å si om han er i live, han lagde jo filmer dette året i hvertfall, om han lever er usikkert som ole sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Ghostrider er ikke en person, men flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Det videoklippet der han har ett hvitt speedometer synes jeg så ut som noe lureri.. Når han kjørte gjennom den undergangen i nesten 200kmt. Og jeg synes den sykkelen hannes var litt i raskeste laget opp til 350kmt.. Lurer på om han har skrøte på seg en 50-60kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Det videoklippet der han har ett hvitt speedometer synes jeg så ut som noe lureri..Når han kjørte gjennom den undergangen i nesten 200kmt. Og jeg synes den sykkelen hannes var litt i raskeste laget opp til 350kmt.. Lurer på om han har skrøte på seg en 50-60kmt det er 1000 ccm med turbo, så da bår det fort gitt, bare se på resten av linkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Tviler ikke på at den går godt, men har kjørt sykkel selv i 6år så jeg vet at det finnes fysiske lover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Tviler ikke på at den går godt, men har kjørt sykkel selv i 6år så jeg vet at det finnes fysiske lover.. ghostrider har jo 330 på bakhjulet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Se på farten han har gjennom tunellen som kun er plass for ett kjøretøy i. se fra 1.40min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Se på farten han har gjennom tunellen som kun er plass for ett kjøretøy i. se fra 1.40min hmm, blei usikker jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Se på farten han har gjennom tunellen som kun er plass for ett kjøretøy i. se fra 1.40min hmm, blei usikker jeg nå Kan godt hende at speedo stemmer, men synes at farten skulle være så høy på de veiene der ser litt sånn bob, bob ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Se på farten han har gjennom tunellen som kun er plass for ett kjøretøy i. se fra 1.40min hmm, blei usikker jeg nå Kan godt hende at speedo stemmer, men synes at farten skulle være så høy på de veiene der ser litt sånn bob, bob ut.. +1 syns det virka litt sånn selv,spesielt når det er så small vei å skog kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Rart kva ein turbo gjer med ein sykkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå