Gå til innhold

Min BMW 2002 1972 - Summer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Nyydelig bil! Det eneste litt kjedelig med helt strøkne klassikere er at du ikke kan gjøre dumme men morsomme modifikasjoner på de, som du kunne gjort om bilen ikke var fullt så strøken. Hvis du blir rastløs anbefaler jeg å kjøpe inn tidsriktig utstyr (felger, takgrind, interiørutstyr) som du kan pusse opp og dermed ha noe så du kan bytte look på bilen uten å ødelegge noe av originaliteten. Du virker som en vettug fyr, så denne har nok havnet i trygge hender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott bil.

Men hvorfor betale nesten 100 lapper for en bil som kun kan luftes innimellom alle dagene det er drittvær? For ikke å snakke om alle vintermånedene vi har her i landet...

Jeg hadde heller soleklart gått for en fin helårsbil. Men det er nå bare meg...

Men bilen så kanonflott ut den :)

100 000 er da vel ikke en dritt egentlig i forhold til det du tar opp? Folk har da biler stående til godt over 1 mill som ALDRI blir brukt :)

Flere her på forumet som har søndagsbiler til 500 000+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.H.O

jeg har allerede en Mini Cooper S, det er en fin helårsbil. Vel, egentlig egentlig ikke særlig mye til vinterbil men.

Dette er like mye en investering, som en bil. Kommer sansynligvis aldri til å kvitte meg med den, da den bare vil stige og stige. Gjør meg ingenting at den står og godgjør seg i vinterhalvåret.

Barock

Det kommer ikke til å bli noe problem. Bilen får kanskje ekstralys, ut over det vil jeg være veldig forsiktig med modifiseringer.

IMG_0983UT.jpg

DSC_0131.jpg

Mine to små! 8)

Oh, gamlebilen er med på bildet av Mini`n ^^ Savner den nå på vinterføret. Hmf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 000 er da vel ikke en dritt egentlig i forhold til det du tar opp? Folk har da biler stående til godt over 1 mill som ALDRI blir brukt :)

Flere her på forumet som har søndagsbiler til 500 000+

Helt enig. I tillegg, når du har en "søndagsbil", så får du et helt annet forhold til den. Gleden ved å bruke bilen hadde ikke blitt på langt nær like stor hvis det var en bil i daglig bruk. Da faller sjarmen ved å kjøre den omtrent helt bort og det blir nesten som å kjøre en hvilken-som-helst bil.

Denne bilen er jo også et smartere kjøp sammenlignet med å kjøpe en E36 til 100k som bare taper seg i verdi. Feil fokus, men jeg bare nevner det ettersom det ble snakk om uvettig bruk av så mye penger på en "garasjebil".

Grattis, Mads! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...