wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 ahaa...da får jeg kjøre foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 I morgen hentes bilen fra vinterlagring, og jeg gleder meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Erru fræsk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Nei, langt der i fra. Stemmeløs og feber! Hehe. Men skal vaske, kjøre og knipse bilder i morgen anyways! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Hehe... ja du får gjøre det beste ut av det Jeg gleder meg til bildene hvertfall. Skal lage tråd i påsken om min, så fort jeg har fiksa felga og fått stæsjet fra swissvax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Nice man! Jeg gleder meg selv. Håper bilen starter og går ordentlig. Blir utrolig spennende, rett og slett! Blir artig å se bilen din også ! Tar gjerne noen bilder av den også jeg, hvis du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Jaja, selvfølgelig må du gjerne gjøre det! Spennende med din er jo fargen og hvor godt den vil komme frem på bilder Nå håper jeg bare på go´vær i helga for arbeidet med felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Kom med den til Hamar så jeg får ta en titt på denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 I might do that tomorrow ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Jeg vil også titte på om det er mulig! Jeg kan henge med Haug så jeg ikke møter smittebomba aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 bra:) må ta bidler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Jeg vil også titte på om det er mulig! Jeg kan henge med Haug så jeg ikke møter smittebomba aleine Haha, pussy! Bilder er selvsagt! Mangler ene gjennomsiktige glasset foran da, nede i hjørnet under grillen. Klarte å spyle av det i vinter så jeg må lime det på igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Dette blir bra Gleder meg til å se bilen både på bilder og live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Kjører ut på første turen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Kjører jeg av veien kan du få lov å skyte meg med valgfritt våpen. Nok tull i denne tråden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå