hao Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 hallo Noen som har skiftet chip før. Har en M50B25 singel vanos som jeg har kjøpt chip til og skal skifte, men jeg har motatt 2 stk? Hvem skal jeg bruke. De er fra trimchip.com De er merket 2077 og 2076 Ser også ut som dette må loddes stemmer det? Kjekt å vite før jeg plukker i stykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Du må lodde ut den gammle ja også pleier man lodde inn en sokkel som man setter den nye chippen oppi slik at kan ikke trenger lodde mere hvis man vil bytte chip igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Hvem skaffer sokkel? Trimchip? Hvorfor 2 forskjellige? Greit å skifte da hvis jeg har sokkel. men sikkert litt skummelt å lodde selv pga varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Trimchip har sokkel. Han sender deg en garantert hvis du snakker med han. Hvorfor du har to vet jeg ikke, men kan jo være det er en chip til vanosen, men jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Tror det er sokkler i den motorstyringen din merkingen på chippene er siste nummer i nummeret på orginal chippene, software number, dem står på en sølvfarget lapp på orginal chippene du har i, å det er en hvit clips over dem som du må ta bort først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 På min tidligere 325i enkel vanos så måtte jeg lodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 På min tidligere 325i enkel vanos så måtte jeg lodde. Hvilken modell var det da? Dette er 94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 På min tidligere 325i enkel vanos så måtte jeg lodde. Hvilken modell var det da? Dette er 94 Min var 93. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Min 97 tds hadde sokler allerede orginalt så mulig din også har dette. MEN pass på og sett dem inn riktig vei , det er ett hakk på toppen eller en liten prikk i ene hjørne som viser vilken vei de skal inn, feilmontering her kan ødelegge Ellers så er de også forsjellige slik att du må sette de inn på den riktige plassen ( om du bommer her så skal ikke det ødelegge noe , bilen starter bare ikke ). de nummerene som står på dem finner du ikkert tilsvarende på de som er der allerede. Ellers så bare vær litt forsiktig, dette er elektronikk Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Min 97 tds hadde sokler allerede orginalt så mulig din også har dette.MEN pass på og sett dem inn riktig vei , det er ett hakk på toppen eller en liten prikk i ene hjørne som viser vilken vei de skal inn, feilmontering her kan ødelegge Ellers så er de også forsjellige slik att du må sette de inn på den riktige plassen ( om du bommer her så skal ikke det ødelegge noe , bilen starter bare ikke ). de nummerene som står på dem finner du ikkert tilsvarende på de som er der allerede. Ellers så bare vær litt forsiktig, dette er elektronikk Hilsen Terje Nyere BMWer har den sokkelen du snakker om ferdig fra fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå