Rollerboy Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Er med på Esæxåtræddve shoot på brygga je å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Forza BMW e36 coupe ///M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 bmw e36 HD 1080 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Meldt meg på rudskogen treff som siste kjøring på den gamle banen :*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Så det var flere venner på facebook som også skulle dit, har litt lyst selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Jeg trur nok at det blir veldig masse folk der. Skal være i gjøvik med en kamerat til kl 04.00 lørdag, så rekker jeg vel å komme fremst i køen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 jaggu fant jeg tråden din andrè skal si bilen din har blitt rå, så nå blir det rød farge på min å med svarte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 hehe, ja blir bra, har lakert no deler men har glemt sette dem inn Matter nod lakken og er klar for lakkering Svart lakkboks er godkjent for meg Så er det grillen sin tur Bytter brekk sko og monteringsett. Trenger det til rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 blir bra detta andrè, du får svippe innom en dag du skal oppover til gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 skal til gjøvik på fredag, men trenger mye søvn, fordi jeg skal dra fra gjøvik til rudskogen kl 04.00 :/ En annen gang kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Blir bra Blir vel to røde Coupe`er i helga da, en super strøken å en shabby f**n (min xD) bare få varmeapperatet til å funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 hehe, er ikke så mye å skryte om bmw'n min. Pigmentene i lakker bak er nesten borte. Og no små rust her og der. Pluss jeg har bare 1,8 liter rekke 4irer Men, funker bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Skal snart lakkere hele baken på bmw'n Kom på ca 15.000 kr :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Skal snart lakkere hele baken på bmw'n Kom på ca 15.000 kr :S Og det vil si?... Ble bra med det du lakkerte men synes du burde hatt chrome rundt nyrene, og svart inni, smak er smak Hadde vært morsomt og møtt deg på et vårtreff eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Skal snart lakkere hele baken på bmw'n Kom på ca 15.000 kr :S 15 laken? jeg kan få hellakkering for under 10 laken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå