aambakk89 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Er en 1991 520i 24v Info: - Sort M5 skinninteriør - ikkje EUok - Sort taktrekk - Shadowline Montert: - Riegerlippe - Skinn interiør - Kvite blinkers - Effektanlegg - Senkesett 45/20 - Powerflex i forstilling - Refleks plate ToDo: - M5 optikk (har liggende) - Nye bensin rør og slanger - Xenon - Sorte DE frontlykter - Meir senk 75/60 ca? - v8 front - Hellakkering? - m50b25 ? Felg/dekk: - Rondell D58 8,5 og 10x18 - 235/40-18 og 265/35-18 Stereo: - Kicker L7 - Kenwood BT8044 .. ellers må alt nytt! Kom gjerne med negative eller positive kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Slå på stortromma og legg inn bilder du^^ Allt blir plutselig mye mer interessant ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Oi oi oi Høres lovende ut! Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Skal prøve og få photobucket i form igjen! Ser litt sliten ut på bildene, men skal bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Den så veldig bra ut! Nesten sånn jeg vil ha min Takk for inspirasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Bare NESTEN?! Hehe, nei tror den blir endel bedre med mere senk og nye fangere og skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Ja Jeg vil ikke ha leppa og usa blink Men resten var rett i mine øyne Da blir den PERFEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 pen e34 detta ja blir sikkert fet med m5 optikk. b25 motor hadde sikkert gjort seg ja. som natt og dag det er den ikke litt håpløs med den riegerleppa forran? jeg tar fort nedi forran, uten leppe.. (får f.eks ikke bilen inni garasjen.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Ja Jeg vil ikke ha leppa og usa blink Men resten var rett i mine øyne Da blir den PERFEKT Ja usa blinken vart bare mekka en gang og har vert der siden, men den skal vekk. og lippa skal byttest ut med M5 fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 pen e34 detta ja blir sikkert fet med m5 optikk. b25 motor hadde sikkert gjort seg ja. som natt og dag det er den ikke litt håpløs med den riegerleppa forran? jeg tar fort nedi forran, uten leppe.. (får f.eks ikke bilen inni garasjen.. ) Vel, har ikke hatt store problemer med den da, men den har tatt endel nedi ja, har også sprukket litt. Men nå har ikke bilen min vert senka så ekstremt mye da Så kan GODT tenke meg den lager problem for de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Hey, gammel tråd ja:) Bilen lever fortsatt! Men har fått litt rust bakerst i venstre kanal og litt rundt tanklokk:( Ellers skal bilen skruest "orginal" for nå skal den på eukontroll og få skilt! Ser ikke lenger vits og ha bilen ståande uten og bli brukt, hehe:) her er noen bilder sann bilen ser ut nå: Henta den fra lagring og satt den i garasja heime! enklere sagt enn gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå