maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Noen andre som har blitt stoppet for å ha blåe trimmslanger i bilen?
Sjøbuse Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 er det silikon slanger på motoren du mener da?
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Særdeles de blåe silicon trimmslangene
Sjøbuse Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 hvordan i alle dager kan noen se de slangene og stoppe deg pga de? ser vel ikke de før man åpner panseret...
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Var en kompis av meg som ble stoppet av statens vegvesen så spurte de om han kunne åpne panseret for det var sånne merkelige lyder fra den så så de oppi der og jammen så var det en blå slange som gikk til dumpventilen og da sa de at det der var trimmslange og at det var ulovlig
SofaKingFresh Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Haha, trimslanger. Si til de at du får +5hk av hver slange. Så kaster du oppi en Pytonslange og, og viser dem det. Så har de noe å fundere på.
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Fargede slanger i motorommet er strengt forbudt
KalMar Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Skal si det er høyt utdannede personer som ut taler seg her !!
Superbeetle Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Det sikreste er nok å gå for denne løsningen her.. Kombinert med matchende strips! Selges på ebay! og ja.. de har til mange bilmerker!
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Oi, høres fremmragende ut, men da må jeg finne noen som kan ta eu kontroll på natterstid for å få dette her gjennom
Der Barockengel Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Slanger i motorrommet er ikke den slags type trim jeg liker. [Advarsel]
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Det var en merkelig utformet radiatorslange, Der Barockengel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå