vetu03 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Hei.. Lurer på å kjøpe meg en Alpine spiller nå. Har egentlig tenkt litt på Alpine CDA-9887R, men er det noen andre som er råere enn den? Eller hvilke andre spillere kan ta opp kampen mot den beste til Alpine?! Selvfølgelig er PIONEER DEX-P90RS og PIONEER DEX-P99RS noen som nok passerer den.. Og kunne vært et valg. Men er litt stiv pris da! Kan jo nesten få et Kw V3 til den prisen Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Dette lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Jeg er veldig fornøyd med 9887en min. Selv om jeg savner 9855Ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim00 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Går ikke an å kåre "den beste" CD-spilleren, da det er mange forskjellige brukere. Noen vil ikke ha bass, andre vil bare ha dunk-dunk, noen vil spille høy diskant osv. osv.. Mye forskjellig å velge mellom, derfor vil et slikt spørsmål ha individuelle svar Holder du deg innenfor merker som Alpine, Pioneer og lignende, skal det uansett veldig mye til å få noe "dårlig" så lenge du er villig til å slenge inn noen kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Å joda, pioneer sin ODR og alpine sin F1 spiller er noe av det beste og det råeste du for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Men nest best av alpine vil jeg nok påstå er Alpine DVA-9965R da den har F1 laser optikk, og pioneer DEX-P99RS vil nok være den beste før ODR serien, disse er absolutt verdt et kjøp om man vil ha gromme saker, men ikke tar seg råd til ODR eller F1 Men vil man ikke legge så mye penger i spiller, så er det alpine 9855R, 9887R og pioneer P88RS og P88RSII som gjelder Dette er min mening. Fins mange andre spillere der ute, men tviler sterkt på at det er noen som slår disse i prisklassen deres. disse kan ligge alt fra en ca 1500-4000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå