Gå til innhold

Hvilken cd spiller er rett og slett den beste?!

Share

Anbefalte innlegg

Hei..

Lurer på å kjøpe meg en Alpine spiller nå. Har egentlig tenkt litt på Alpine CDA-9887R, men er det noen andre som er råere enn den?

Eller hvilke andre spillere kan ta opp kampen mot den beste til Alpine?!

Selvfølgelig er PIONEER DEX-P90RS og PIONEER DEX-P99RS noen som nok passerer den.. Og kunne vært et valg. Men er litt stiv pris da! Kan jo nesten få et Kw V3 til den prisen :)

Mvh Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Går ikke an å kåre "den beste" CD-spilleren, da det er mange forskjellige brukere. :) Noen vil ikke ha bass, andre vil bare ha dunk-dunk, noen vil spille høy diskant osv. osv.. Mye forskjellig å velge mellom, derfor vil et slikt spørsmål ha individuelle svar :)

Holder du deg innenfor merker som Alpine, Pioneer og lignende, skal det uansett veldig mye til å få noe "dårlig" så lenge du er villig til å slenge inn noen kroner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Men nest best av alpine vil jeg nok påstå er Alpine DVA-9965R da den har F1 laser optikk, og pioneer DEX-P99RS vil nok være den beste før ODR serien, disse er absolutt verdt et kjøp om man vil ha gromme saker, men ikke tar seg råd til ODR eller F1 :D

Men vil man ikke legge så mye penger i spiller, så er det alpine 9855R, 9887R og pioneer P88RS og P88RSII som gjelder :) Dette er min mening. Fins mange andre spillere der ute, men tviler sterkt på at det er noen som slår disse i prisklassen deres. disse kan ligge alt fra en ca 1500-4000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...