kriffo Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 hei noen som har noe bilder eller fine tips ang bygge anlegg i min 318 turing? kan ikke miste noe plas da jeg har 2 barn og trenger plassen men vill jo ha stereo da hehe noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 har var det ikke mange gode råd hehe får vell bare ta det som det kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Sånn har jeg gjort det for å få bass i E30en min. Forsterkeren ligger bak luka på venstresiden der, så subben er det eneste man ser av hele stereoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 den var ikke dum men får jo ikke lagt noe oppå der da er jo litt skumelt med bassern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Planen var, og er, å få montert elementet skjult under "teppe" og deksel. Var bare for kaldt ute til å gidde å gjøre skikkelig arbeid i første runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Planen var, og er, å få montert elementet skjult under "teppe" og deksel. Var bare for kaldt ute til å gidde å gjøre skikkelig arbeid i første runde skjønner jeg godt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Men hvordan blir det med den skjult under teppet, og masse kofferter / tur til sverige f.eks oppå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 blir vell gjemt mye av lyden også men med gitter burde jo gitre holde eller så får man droppe lang turer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå