jonmurern Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 fikk låne et coil kitt på bmw for og prøve.....ingen feil der!!!! noen mener at det kan være syklonfilter også.....aner ikke jeg er også lei men vi har har oljeforbruk da !! ikke du ? hull i oljeåndingsslanger før og etter innsug...
bmwpower2001 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 fikk låne et coil kitt på bmw for og prøve.....ingen feil der!!!!noen mener at det kan være syklonfilter også.....aner ikke jeg er også lei men vi har har oljeforbruk da !! ikke du ? hull i oljeåndingsslanger før og etter innsug... Bruker ikke olje. Ikke kjølevæske heller. Trodde det var veivhusventilasjon så den ble byttet men til ingen nytte...
jonmurern Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 vi er så heldige at dette skjedde etter kjøp så dette har blitt reklamasjon.....men det hjelper lite.. bilen har tilsammen vært på verksted 5uker.....de har sikkert ikke skrudd på den hele tiden men allikevel.... da har vi vært uten bil.......om ikke pluggbytte hjelper så vil vi prøve og heve kjøpet!!! men det er vel lettere sagt en gjort.... den har allerede vært på verkstedet 2 ganger med samme feil.....vi får se....
jonmurern Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 hmmm...... ser ut som om problemet er borte for nå....har kjøpt plugger men har ikke byttet de enda..... dette var jo bra da!!!!
bmwpower2001 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 rare greier..men bra noe ordner seg da
jonmurern Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 hmmm.... problemet ble borte i 4 dager men så igjen........motorlampe lyser og starter feil.......altså ikke reint rister og fusker........skrur av tenning og den går reint igjen.......???? KAN NOEN HJELPE !!! HJEEEELP !!!!!
hao Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Skjønner lite av dette men kan det ikke tenkes at hjernen kan kødde da?
bmwpower2001 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Vi har nok akkurat samme problemet vi ja... Har du fått sjekket innsprøytning/dyser å sånne ting noen gang?? lr målt kompresjon?? Det er jo snart bare el.feil d kan være...
jonmurern Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 kondens har jeg ikke tengt på men.......ok tanken fryser jo også! og det legger seg rim på innsiden som igjen tines opp og da vann i bensinen....!! ??? MEN dette skjedde jo i sommer også.......ok tempratursvingninger kan visst også skape kondens...! ? noen som tror på dette ?? eller nissen for den sak skyld..hehe
jonmurern Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 plugger var det ikke...........bilen står og går som en gammal fiskesjark......... vel, bilen er da levert på bmw.......................
jonmurern Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 h v a elementer snakket bmw om ..men vi får se, bilen blir der i jula....vi tar toget
Fabjan Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Hei jeg har en E39 520i 1999 Jeg har også opplevd det samme problemet nå, når det ble kaldt lyste motorfeil lampa og den gikk 4 sylindere etter noen meter kjøring, stoppet og startet motoren så gikk den normalt, dette har skjedd noe ganger om morgenen når er kald, sjekket og lest av feilkoder ( F1 og F2 tror jeg det var, feiltenning på sylinder 4og 5) stokket om på coiler og plugger samme feil, idag oppsto problemet når jeg kjørte gjennom rundkjøringer, stoppet og startet igjen når den gikk på 4 sylindere, men til slutt nå går den kun på 5 sylindere hele tiden, har tidliger i år byttet alt av vacuum deler og ringer i vanos og topp deksel. Veldig bra å få vite hva BMW finner ut av dette?
bmwpower2001 Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 skulle gjerne fått dette problemet ut av verden ja..har hatt dette tullet i over 1 år nå og verkstedet finner ikke ut av det..triste greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå