Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk låne et coil kitt på bmw for og prøve.....ingen feil der!!!!

noen mener at det kan være syklonfilter også.....aner ikke :roll:

jeg er også lei :oops:

men vi har har oljeforbruk da !! ikke du ? hull i oljeåndingsslanger før og etter innsug...

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fikk låne et coil kitt på bmw for og prøve.....ingen feil der!!!!

noen mener at det kan være syklonfilter også.....aner ikke :roll:

jeg er også lei :oops:

men vi har har oljeforbruk da !! ikke du ? hull i oljeåndingsslanger før og etter innsug...

Bruker ikke olje.

Ikke kjølevæske heller.

Trodde det var veivhusventilasjon så den ble byttet men til ingen nytte...

Skrevet

vi er så heldige at dette skjedde etter kjøp så dette har blitt reklamasjon.....men det hjelper lite..

bilen har tilsammen vært på verksted 5uker.....de har sikkert ikke skrudd på den hele tiden men allikevel....

da har vi vært uten bil.......om ikke pluggbytte hjelper så vil vi prøve og heve kjøpet!!!

men det er vel lettere sagt en gjort.... :oops:

den har allerede vært på verkstedet 2 ganger med samme feil.....vi får se....

Skrevet

hmmm....

problemet ble borte i 4 dager men så igjen........motorlampe lyser og starter feil.......altså ikke reint

rister og fusker........skrur av tenning og den går reint igjen.......????

KAN NOEN HJELPE !!!

HJEEEELP !!!!! [-o<[-o<

Skrevet

kondens har jeg ikke tengt på men.......ok tanken fryser jo også! og det legger seg rim på innsiden som igjen tines opp og da vann i bensinen....!! ???

MEN dette skjedde jo i sommer også.......ok tempratursvingninger kan visst også skape kondens...! ?

noen som tror på dette ??

eller nissen for den sak skyld..hehe

Skrevet

Hei jeg har en E39 520i 1999

Jeg har også opplevd det samme problemet nå, når det ble kaldt lyste motorfeil lampa og den gikk 4 sylindere etter noen meter kjøring, stoppet og startet motoren så gikk den normalt, dette har skjedd noe ganger om morgenen når er kald, sjekket og lest av feilkoder ( F1 og F2 tror jeg det var, feiltenning på sylinder 4og 5) stokket om på coiler og plugger samme feil, idag oppsto problemet når jeg kjørte gjennom rundkjøringer, stoppet og startet igjen når den gikk på 4 sylindere, men til slutt nå går den kun på 5 sylindere hele tiden, har tidliger i år byttet alt av vacuum deler og ringer i vanos og topp deksel. Veldig bra å få vite hva BMW finner ut av dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...