jonmurern Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 hehe ja, jeg er spent på hva de finner i romjula nsom de sa........snakk mulige h v a elementer.......det var dyrt skal gi update når det skjer noe
jonmurern Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 ja da har jeg fått indikasjoner på bilen om at det er ventilløftere som henger elloer lignende og at olje blir for tregt....??? hmm får vite mere siden
jonmurern Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 æsj.......venter på svar, ventil løfter som må ut......toppen av
bmwpower2001 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 ....var ikke toppen din overhalt for flere titusener da????? men er vel ikke sikkert løfterne er med på slike overhalinger da.......
jonmurern Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 jo, tppen var overhalt på 190 000km og er i dag 204 000km................ de somler litt viker det som da det er forhandler som må ta regninga.....håper jeg...... forhandler har fått pris på arbeid fra bmw bilia i dag og jeg har fått beskjed om og ringe sjefen i morgen.........noe sier meg at han ikke vil ta regningen.......men jeg har kjøpsloven bak meg ganske godt, dette er jo 3 gangen bilen er på verksted...... jeg skal stå på min rett, ikke har vi fått lånebil heller......dreier seg om 8uker til sammen, har fått låne en fra familien men nå må noe skje!!!!! fikk beskjed fra forhandler at om dette også koster borti den forge regneing..44 000- da blir det motorbytte i stedet............. er så dritt lei.........selv om det kansje går min vei pengemesigt...... grunnen til at vi kjøpte nettop denne bilen var at de sa at denn er over halt og er klar for nye 200/300 000km............vel, det var ikke mange km vi klarte.....
jonmurern Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 22 000-.................................................... hydrauliske ventilløftere som må byttes............... han ville såklart splitte regningen men det vil ikke jeg............
bmwpower2001 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 sliter fortsatt med denne greia...er møkk lei......har nå prøvd å byttet dysene men ingen forandring...skjønner ikke hvorfor et bmw verksted ikke klare å finne ut av dette...
bmwpower2001 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 mulig det er ventilløfterene hos meg å da...ble jo byttet på to men d er feil på en av disse sylinderne nå. Det er jo det som er så rart........har kanskje ruslet 3-4000 km etter dette bytte da...
jonmurern Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 hmm det løste saken hos meg iallefall, bytte av hydrauliske ventilløftere.....21 000- men det var på bmw billia da jeg ikke orker mer usikkerhet.....nå går den som ei kula får si fra om du evt vil ha tlf nr til de som har utført arbeid..... lykke til jon andre
Fabjan Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Når dere antyder att det er ventil løftere burde det vel tikke veldig i ventiler?? Jeg har byttet plugger, coiler og luftmasse måler, fortsatt samme problem. Så med tanke på ventilløfter har jeg tatt motorrens med ny syntetisk olje, men fortsatt samme problem, men har ikke noe form for ventiltikk. Siste jeg nå har gjort er å bytte bensinfilter og fylt på kondensfjerner, har nå godt lenge uten problem.
jonmurern Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 det behøver ikke tikke....fikk jeg beskjed om !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå