Ballder Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Grunnen til at 316 IKKE kom med xenon orginalt var fordi den kvælte seg ved belastningen hver gang ballastene prøvde og fyre i gang gass blussa..
TurboLag Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 har gule lykter over alt hvor det er lov jeg svart 2-dørs, gule nær, fjern, og tåke og orange blinkere
Magnus M Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Haha, så da liker alle gule lykter, untatt trådstarter! Og jeg digger gule lykter også! Så da er det ingen tvil om flertallet liker dette. Flertallet på bimmers ja Går du utenfor bimmers og snakker med "vanlige" mennesker er det noe annet Jeg fikk refs av kompisene mine da jeg sa jeg skulle ha det, og da skal jeg hvertfall ha det Kjør på!! er bare bra at det blir flere gule lykter på eidskogen
spruddel Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 har gule lykter over alt hvor det er lov jeg svart 2-dørs, gule nær, fjern, og tåke og orange blinkere Da tror jeg det var deg jeg passerte for en stund siden på motorveien mot Oslo. Du kom vel på rett ved det velkommen til Oslo skiltet..
///Naitsirk Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Helt klart en økende trend for gule lys for tida ja Selv syns jeg det er übernice, men det må være gjennomført og ikke noe miks mellom "litt gult her og litt xenon der"
CV-Erik Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Du kan ikke mene at halogen blender mer enn xenon? Jeg skal btw ha gule lamper med 6000k 55w xenon Trur det blir bra!
mAZE Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har også litt lyst til å prøve meg på gule lykter på min. Vet ikke om det blir bra, men det er jo ikke umulig. Og kanskje i den kombinasjonen som den E34'n litt før her. Den falt i smak.
Eirsan Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Haha, så da liker alle gule lykter, untatt trådstarter! Og jeg digger gule lykter også! Så da er det ingen tvil om flertallet liker dette. Flertallet på bimmers ja Går du utenfor bimmers og snakker med "vanlige" mennesker er det noe annet Jeg fikk refs av kompisene mine da jeg sa jeg skulle ha det, og da skal jeg hvertfall ha det Kjør på!! er bare bra at det blir flere gule lykter på eidskogen Det er jo driit tøft !
Ellingsen B. Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 gult er kult! (på noen farger og modeller) Her fra min tidligere hvite m3 compact som jeg syns kledde gule læmpær..
Erik89 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Godt å se at flertallet liker gule lykter Bare se på bildene som har blitt lagt ut i tråden, elskbart!
bmwkizn Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Hva skjer med at enkelte kjører med knæsjgule lys/grøftelys? Det er jo så inni helvete stygt... :-/ http://en.wikipedia.org/wiki/Delusional_disorder
TurboLag Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 har gule lykter over alt hvor det er lov jeg svart 2-dørs, gule nær, fjern, og tåke og orange blinkere Da tror jeg det var deg jeg passerte for en stund siden på motorveien mot Oslo. Du kom vel på rett ved det velkommen til Oslo skiltet.. Det skal du ikke se bort ifra
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg skal btw ha gule lamper med 6000k 55w xenon Trur det blir bra! nei. det blir det ikke. det blir GRØNNT lys. og politi stopper deg med en gang. det er testet. her er E34 med 55w 6000K xenon i nærlys og grøftlys. ene grøftlyset med vanlig glass. det andre er med gult glass. det lyser helt grønnt.
Anbefalte innlegg