Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Haha, så da liker alle gule lykter, untatt trådstarter! Og jeg digger gule lykter også!

Så da er det ingen tvil om flertallet liker dette.

Flertallet på bimmers ja ;)

Går du utenfor bimmers og snakker med "vanlige" mennesker er det noe annet :) Jeg fikk refs av kompisene mine da jeg sa jeg skulle ha det, og da skal jeg hvertfall ha det :D

Kjør på!! er bare bra at det blir flere gule lykter på eidskogen :D

Skrevet
har gule lykter over alt hvor det er lov jeg :D svart 2-dørs, gule nær, fjern, og tåke :) og orange blinkere :P

Da tror jeg det var deg jeg passerte for en stund siden på motorveien mot Oslo. Du kom vel på rett ved det velkommen til Oslo skiltet..

Skrevet

Du kan ikke mene at halogen blender mer enn xenon? :P

Jeg skal btw ha gule lamper med 6000k 55w xenon :) Trur det blir bra!

Skrevet

Jeg har også litt lyst til å prøve meg på gule lykter på min. Vet ikke om det blir bra, men det er jo ikke umulig. Og kanskje i den kombinasjonen som den E34'n litt før her. Den falt i smak. :)

Skrevet
Haha, så da liker alle gule lykter, untatt trådstarter! Og jeg digger gule lykter også!

Så da er det ingen tvil om flertallet liker dette.

Flertallet på bimmers ja ;)

Går du utenfor bimmers og snakker med "vanlige" mennesker er det noe annet :) Jeg fikk refs av kompisene mine da jeg sa jeg skulle ha det, og da skal jeg hvertfall ha det :D

Kjør på!! er bare bra at det blir flere gule lykter på eidskogen :D

Det er jo driit tøft ! :D

Skrevet
har gule lykter over alt hvor det er lov jeg :D svart 2-dørs, gule nær, fjern, og tåke :) og orange blinkere :P

Da tror jeg det var deg jeg passerte for en stund siden på motorveien mot Oslo. Du kom vel på rett ved det velkommen til Oslo skiltet..

Det skal du ikke se bort ifra :)

Skrevet
Jeg skal btw ha gule lamper med 6000k 55w xenon :) Trur det blir bra!

nei. det blir det ikke.

det blir GRØNNT lys. og politi stopper deg med en gang. det er testet.

her er E34 med 55w 6000K xenon i nærlys og grøftlys. ene grøftlyset med vanlig glass. det andre er med gult glass. det lyser helt grønnt.

qxxt9s85682ghib96ijq.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...