Sindreinrr Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Veit ikkje ka som gjer at lysa inne i bilen min ikkje funker for.. Noken som kansje veit?
T.H.O Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 At de ikke virker når du åpner dørene? Frossen bryter på innsida døra, kanskje?
asv Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har problemer med bryteren i førerdøra.. husker erlig talt ikke om det lyser konstant eller om det ikke lyser, men problemer er det vertfall.. husker vertfall at det var en endring i situasjonen når jeg trykte på bryteren med fingeren.. usikker på hvordan man skal fikse problemet da, men det er jo et tips til feilsøking.. Ellers så er det vel en egen sikring for interiørlys som regel?
Sindreinrr Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Der er verken lys nor ej trykker på bryteren og der e 2 lys bakseter og 1 opp i taket men ingen funker.. har prøvd og skifta pærer men funker enda ikkje.. og sikkringa e ok!
Wazu Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Nå er ikke jeg akkurat mester på det elektriske, men kan det være et relè som har tatt kvelden?
Sindreinrr Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 og bagasje romme lyse funker heller ikkje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå