Kvakkster Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Ja, jeg har ikke vært så veldig aktiv her, selvom jeg har hatt flere BMW'er den siste tiden Av tidligere biler kan det nevnes: - Hyundai Coupe 2007 - solgt - BMW E90 - Solgt - BMW E46 - Solgt Nye doningen er en 318 DT E91 2007 modell. Kun gått 55600 Har foreløpig ikke fått hele utstyrslista men kan nevne; - Bi-Xenon & adaptive lykter - iDrive m/ BMW Professional Navigati og Blåtann - Delskinn, uheldigvis ikke sportsseter - Automatisk AC - MF ratt Følgende nye deler er bestilt: - Ny grill. Sort blank - Hvite pærer til angel eyes - Hvite skiltlys bak Planlagte planer for bilen fremover: - Swiss wax til våren - 19" sommerhjul. Vet ikke hvilke enda. Noen anbefalte dekkdimensjoner foran og bak? - Xenon på grøftelysene - Muligens M-tech fanger eller nye splittere - Full ipod integrasjon. Noe annet som anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Gratulerer med ny bil da Når det gjelder oppgraderinger så er ikke jeg rette person mht e9x, men det er sikkert noen andre som kommer til å bidra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Har prøvd å laste opp bilder, men det fungerer visst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Du kan jo benytte deg av www.bildr.no som et godt alternaltiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 jo nå fungerte den Takk Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Pen bil Men jeg ville kanskje satt på en ny stuss på eksosen, fjernet greiene du har på rattet og sotet ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Det greiene på rattet ser kanskje ikke så pen ut, men gud hvor deilig den er. Jeg savna M-sportsrattet jeg hadde på E90'en jeg hadde Enig det med endestusset. Det har jeg ikke tenkt på Bakrutesoting er ikke førsteprio enda. Neste blir felger som er av betydelig kostnad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Bilen er jo flott den! Men som sagt, ta bort det rare på rattet Og kjøp deg hansker om det er kaldt evt varmeratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Jeg skal vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 grattis med ny vogn, coilovere og felger er alt du trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Grattis med flott ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Jo takk for det. Noen anbefalinger til dekkdimensjoner på sommertøflene? Har tenkt på 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 PS! Litt flaut å spørre, men hva er en coilovere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 http://www.google.no/#sclient=psy&hl=no ... caf8957b0d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 aha... ja da vet vi det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå