2rac Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 hei.. Vifta mi lager stygge lyder og går ikke som den skal,henger liksom. Så jeg tenkte jeg skulle bytte den/evt bytte lager,hvis det da er disse som er grunnen til dette? MEN,hvordan kommer jeg til, og fra hvor? Noen som har en kjapp DIY? mvh 2rac
Kvasi Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Det er minst to forskjellige vifter i E30 uten klima, og tydeligvis ei tredje hvis det er med. Hvis du har samme som meg koster den en tusenlapp hos http://www.schmiedmann.no/ Byttet på min i dag, tok 17 min fra jeg åpnet til jeg lukka panseret. Var ikke første gang jeg gjorde det men.. Du trenger: stjernejern til pluggen på sjåførsiden, skiftenøkkel til de to plastmuttrene som holder kabler på passasjersiden, veldig greit med slangeklemmetrekker til de 4 små skruene på lokket siden de to nederste er trange å komme til, Evt en 7 langpipe. Hvis du så har samme vifte som meg, som står i sorte "plasthus" trenger du et litt brett flatjern til å vippe løs plastdingsene, og feks et veldig lite flatjern for å vippe løs klemma over vifta.
Mr.larvik Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Hei Kjempefin link. Der var jo alt forklart og med bilder
2rac Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Takker for bra svar! Var til meget god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå