M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Får inn fine el sorte skin stoler + komplett baksete. Selges for 10 000,-kr ev hbo. Kan leveres etter neste helg, så fin jule presang til seg selv dette. Pm, her eller ring: 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 med eller uten dør og side paneler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 med eller uten dør og side paneler? Helst uten, men om jeg får noen kr ektra, så kansje de ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 har du noen bilder av side putene? hvor mye er di slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 har du noen bilder av side putene? hvor mye er di slitt? Det kommer neste fredag, da får jeg bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Ikke int i å selge bare baksetne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Ikke int i å selge bare baksetne vel? Nå har jeg hatt sort skin bakeste tilsalgs i over 1 år, så jeg ga det bort. Sånn er så typis, men skal høre om han skal selge det. Det er til vanlig 320 cuope, men er vel likt tror jeg. Hva byr du da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 par laken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå