The Marlboro Man Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Tåkelysene foran fungerer ikke, når jeg slår på bryteren inni bilen vises det i displayet at dem er på, jeg hører ett svakt klikk når jeg trykker inn knappen. Noen som har vært borti lignende? Sikringen er hel, så er det sagt. Takker for alle svar.
The Marlboro Man Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Nei det har jeg ikke, men begge at begge pærene skal ryke høres for meg ut som ett lite eventyr...men ok. Dette er ikke ett "kjent" problem? Releer eller noe slikt? Barnesykdommer...
todleif Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Er eit kjent problem at pærer ryker. Dei varer ikkje evigt
The Marlboro Man Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Ok. har vært borti at en kan ryke, men begge på en gang? må vel sjekkes enkleste først da.. takker for svar!
todleif Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Er jo forholdsvis ofte ein må bytte pærer, so det er ikkje so uvanligt at 2 pærer ryker på omtrent same tid. Får håpe at det berre er pærene som er defekte
The Marlboro Man Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 Da har jeg omsider hatt tid til å bytte begge pærene i tåkelysa, og de var selvfølgelig i orden som jeg i utgangspunktet trodde. Noen med andre løsninger?
2000Touring Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Ledningsbrudd fram til lampene? (det også litt rart at skjer med begge samtidig...) Lysbryteren?
vidar73 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Hadde samme problem på min e46.Byttet lysbryteren og alt ble ok:-)
The Marlboro Man Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 lysbryteren? altså knappen til tåkelys foran inni coupeen? kan ikke se noe visuelt galt med den...mulig den har fått en knekk da. Når jeg trykker på den hører jeg en klikk-lyd i området med hanskerom av alle ting... takk for svar!
yeahE39 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 sikring ok. det som tikker er mest sansynlig relèet som slår inn og ut. så det er mest sasnsynlig et brydd etter relèet og frem til lampene .
The Marlboro Man Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 Hmm. kanskje en diagnose kan si noe?
yeahE39 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 ja mulig det. du kjenner ikke ne kompiss med lik bil da? du kunne prøvd bryteren hans. er greit og få utestengt det problemet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå