Ratat Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg kjøpte en e46 320 coupe 6 mnd siden. Fra forhandler hadde 3mnds bruksbil garanti. Men noen dager siden har motorn streika.og nå må jeg kjøpe ny motor. og det skal koste meg endel. Har jeg noe reklamasjoen garanti osv? etter jeg kjøpte bilen så sendte jeg bilen tilbake noen ganger for små feil. så har ikke brukt bilen heletia heller.
todleif Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Det høyres ut som garantien er ute, men du kan gi ein del meir opplysninger om dette.
SweetBMW Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 hvordan streika? må gjerne komme med mer info så vi kan hjelpe deg. dersom det skulle vise seg at du har en motor somkan fikses så har jeg en komplett lik motor som deg stående går veldig veldig veldig billig. men start med litt mer info så kan jeg hjelpe deg. Km stand på motorn jeg har er 70k
Ratat Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Motorn er helt ødelagt liksom. Den kan ikke fikses. den hadde kjørt 203 tusen km når jeg hadde kjøpt den også er den rundt 209 tusen km nå. betalte 155 tusen for bilen. Jeg føler at jeg kjøpt en helt fucka motor. og dette kan ikke bare gå ut over meg når jeg kjøper bilen fra en forhandler?
en325ic Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Er det en diesel? HVA SOM ER FUCKA?? Prøv og vær litt spesefik..
Ratat Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 nei det er bensin, sylender har krasja også er det fullt av olje overalt inni motorn. jeg har fåt beskjed fra verksted at den er ødelagt. men skal dette gå bare ut over meg eller er det lurt og ringe forandlern og klage? det er det jeg lurer på.
SweetBMW Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Skriver her og jeg bare for å få ut tankene. Men du sier at sylinderen har krasja? har stempelet slått i toppen? I såfall er det nok ikke noe verkstedet dekker sånn sett mtp bilgaranti. Må nesten få vite mer om hva som er galt. Hvor holder du til hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå