Stormracer Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg har en E46 touring 2001 mod. Xenonlykten på venstre side slukker 1 minutt etter den er slått på. Da kommer feilmeldingen opp inne i bilen. Men hvis jeg skrur av å på lykta, begynner den å lyse igjen. Da slukkes feilmeldingen. Men bare i ca 1 minutt, før jeg må gjøre det samme igjen. Noen som har noen tips til hva som kan være feil? Kan også nevne at høydejusteringen av lyktene ikke er helt riktige de heller. Justerer seg plutselig helt ned også helt opp, mens jeg kjører, men ikke ved oppstart, som de skal.
SweetBMW Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 ballast som er på vei til å ta kvelden tenker jeg... ang justeringa så kan det være den level sensoren på bærearmen som er skutt.... koster ca 400 hos gs.
Stormracer Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Takk for kjapt svar =) Men hva er denne ballasten ? Det har jeg ikke hørt om før.
todleif Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Eg rekner med at du har original xenon. Prøv å bytt begge pærene først. Dette er billigast å sjekke
SweetBMW Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 KAN være pæra og ja. glemte nevne det. koster ca 1000\stk på BMW, eller 400 for et sett ettermarked. Ballasten er trafoen til pærene. Følg ledningen fra pæra så ser du ballasten. Denne og tenneren er dyre.
vidar73 Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Kan være lysmodulen(Lysbryteren)..hadde noe av det samme problemet med min.ble tipset om dette av bmw forhandler kjell strømme i kristiansand.var vist et kjent fenomen.uansett,delen kostet 4000,- originalt.betalte 500,- hos en hugger.og feilen var borte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå