Toree Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Hei. Som topic sier lurer jeg på hva ett E30 M-tech svart skinninteriør til sedan er verdt? Forseter, baksete og 4 dørsider i svart skinn. Ikke slitt verken førerstol eller baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 6-7000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Steike sylte! Det var strøkent! Utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Solgte mitt som var langt fra strøkent til 5000,- Kan prøve og starte på rundt 8000,- men ser at du har en lite skade på førerstol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Takk for respons Er slitt lite hull i den plast "tråden" på siden på setet der ja Er vel forøvrig til salgs om noen er int.. Bare litt usikker på om jeg vil beholde det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå