Olav_64 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Riktignok er denne klassikeren nedsnødd på bildene, men det er nok en Senator B, basert på Omega http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Senator
FredrikE24 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 de bildene av senatoren som er lagt ut er bilde av min bestefars bil, den er helt original, var bare for å illustrere for trådstarter 3.0i CD 87 modell
Olav_64 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Ops, my bad. Jeg trodde det var den aktuelle bilen. Da kan det nok stemme at den er ombygd fra A1 til A2, facelift. Ombygging er forøvrig ikke spesielt populært, men tidsriktig ekstrautstyr og populære modifikasjoner da kjøretøyet var relativt nytt kan vel godkjennes etter skjønn. For eksempel café-racer innenfor MC. Norton ramme med Triumph motor (Triton) var mektig populært på sekstitallet. Eller Saab 96 totakt med ganstercaps, gule Marshal spredere og søkelampe på taket, det har jeg prøvekjørt
FredrikE24 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Synes dog A1 er en finere bil enn A2, fronten er bare vakker! Bestefaren min hadde en lik som denne en gang i tida, muligens mer ren gullfarge! Flott bil!
Olav_64 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Ja, jeg omtaler vanligvis facelift som facedrop Jeg hadde sommerjobb hos en Opel-forhandler i 79-80, ble rimelig kjent med modellene Senator var jeg ikke borti, Commodore var det grommeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå