Gjest Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hvordan kan jeg finne ut om en bil er en orginal m-sport? Vi har bestemt oss for å kjøpe en 5serie touring fra 2005--> Makspris 350.000,- Noen som har råd å tips.? Mest mulig utstyr og manuelt gir. Er en e60 touring det er snakk om her.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25047582
Silverboy Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 På denne kan man se det på setetrekket, somregel ser man det på at det ikke er shadowline. Det er en orginal M-sport, med uorginale skjermer såklart
Olelink Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 På usikker grunn om dette gjelder nye bmw'er. Men hva med å notere regnr og ringe ett bmw verksted så de kan sjekke utstyrslista fra den ble lever fra fabrikk ? Mr. Erling reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tror dere den er verdt prisen? Har ikke webasto eller soltak..
Silverboy Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Ellers er fotstøtte noe som SJELDEN byttes på en bil som bygges om.. veldig ofte har de heller ikke antrasitt tak. Akkurat denne bilen har som jeg har nevnt orginal M-pakke, og det er 100% sikkert.. Den har også HIFI høyttaler system (det lille) som ikke er nevnt i annonsen.
Silverboy Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25663143 Typisk eksempel på ombygd med "alle mangler": Delskinn, men ikke den typen som kun kom med M-pakken Chrome lister rundt vinduer Lyst tak PLast fotstøtte (heller ikke M-ratt selv om han tør påstå det selv..)
Gjest Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Ellers er fotstøtte noe som SJELDEN byttes på en bil som bygges om.. veldig ofte har de heller ikke antrasitt tak.Akkurat denne bilen har som jeg har nevnt orginal M-pakke, og det er 100% sikkert.. Den har også HIFI høyttaler system (det lille) som ikke er nevnt i annonsen. Hvorda kan du se at det er hifi system? og hva er forskjellen på det lille og store?
Silverboy Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Flere høyttalere og kraftigere. Har man interesse av noe annet enn nrk nyheter bør det være Hifi (676), liker man å guffe skikkelige går man for Hifi Professional (677). Forøvrig ikke mulig å se ut i fra bildene på denne.
Gjest Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Flere høyttalere og kraftigere.Har man interesse av noe annet enn nrk nyheter bør det være Hifi (676), liker man å guffe skikkelige går man for Hifi Professional (677). Forøvrig ikke mulig å se ut i fra bildene på denne. Så det kan være 677 i denne da?
Heimstad Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tror dere den er verdt prisen?Har ikke webasto eller soltak.. Mangler også automatisk klimaanlegg. Det mener ihvertfall jeg er ett must når jeg skal kjøpe bil.
Silverboy Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Flere høyttalere og kraftigere.Har man interesse av noe annet enn nrk nyheter bør det være Hifi (676), liker man å guffe skikkelige går man for Hifi Professional (677). Forøvrig ikke mulig å se ut i fra bildene på denne. Så det kan være 677 i denne da? Nei, denne har som jeg sa 676 hvordan jeg vet det, er fordi jeg har sjekka
Gjest Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 ahh Kan du ikke legge ut den utstyrslista da? Er det foresten ikke klimaautomatik på denne? trodde alle e60 hadde det, men at de har gått bort fra det digitale..??
Silverboy Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Klimaautomatikk på alle ja, men ikke utvidet med 2 soner og langt bedre funksjon, det er ekstra, og det har ikke denne. Colour SILBERGRAU METALLIC (A08) Upholstery STOFF/LEDER FLASHLIGHT/ANTHRAZIT (GAAT) Prod. date 2004-10-01 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2NP M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 386 ROOF RAIL 417 SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 435 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 540 CRUISE CONTROL 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SB COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 216 SERVOTRONIC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 851 LANGUAGE VERSION GERMAN
HMW Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Har handlet bil der før og er ikke veldig imponert over servicen i ettertid. Bilen stod mer på verksted enn den ble brukt.. mye unnskyldninger og slitsomme telefonsamtaler. Skal selvsagt også nevnes at jeg kjøpte en annen bil der som ikke hadde noe større problemer og da var alt bra :)
Gjest Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Tror jeg velger å gå bort fra denne bilen. Som nevnt i tråden her mangler den , klimaautomatikk Takluke rolloen ser ut til og være vekk Hengerfeste. Men har sett litt på denne også da:) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24647044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå