bmwvel Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 har komplett svart skinn interiør til e46 2-dørs om noen er interisert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 japp... hvor mye trenger egentlig bare baksetene men, hvor mye for hele greia. kan bli fin julegave til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 japp... hvor myetrenger egentlig bare baksetene men, hvor mye for hele greia. kan bli fin julegave til meg selv har ikkje anelse ka sånt blir solgt for.. kom med eit bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 tja... 3 for å begynne et sted.. vil gjerne ha bilder for å se an standen før jeg eventuelt gir noe mer. hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 tja... 3 for å begynne et sted.. vil gjerne ha bilder for å se an standen før jeg eventuelt gir noe mer. hvor holder du til? voss i hordaland.. skal skaffe bilder..men det er strøkent men 3 er for lite.. el. stoler forran..med memory. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 er det sports seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jaja, jeg kjøpte M3 stoler for litt mer så da kan jeg ta meg en sverige tur og kjøpe der i stedet. Lykke til videre og god jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 har komplett svart skinn interiør til e46 2-dørs om noen er interisert ? Sport stoler? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 ja er sports stoler, eletriske..veit desse stolene er dyre. men interiøret selges sammlet.. minimumspris 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 er veldig intresert i setene..men skulle ha sett dem først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 synd du bor langt unna hvis ikke hadde jeg kjøpt de for 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 kjøp gjærna alt før 6000kr. men kor du bor,eventuelt frakt.tlf e kan nå d på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 sku du sæll da eller ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Har snakket med han på melding og han har vist fått bud på 7500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 ok.såppas.men har ik nå nr e kan nå han på.. så e kan ik by nå høger da..finn e nå anna da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå