AVT Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Hei, jeg leste dette på et annet forum og tenkte jeg skulle dele det med dere! Hei dere!Vi er for tiden i startgropa med et nytt og spennende tv-konsept om bil. Vi skal følge ulike karakterer i deres "jakt på bildrømmen", - fra uferdig prosjekt til løp/utstilling/messe e.l. Har du et prosjekt du jobber med, eller et kjøretøy du kanskje trenger litt hjelp med? Enten du fokuserer på lyd, motor, lakk eller fart, - kanskje er det akkurat ditt prosjekt vi vil følge og gi en hjelpende hånd på veien. Skriv litt om deg selv, og send gjerne med et bilde av deg og eventuelt prosjekt til casting@tellusworks.com. Merk mailen med "garasjen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Ja, jeg hadde ihvertfall sett på programmet om noen fra forumet her ble med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Artig. Hva slags kanal skal dette gå på? MAX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Definivt noen prosjekt her på forumet som hadde vært gøy om kom i levende bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 kunne laget et eget program og godkjenningsprosessen og 3 kaross motoren min har stått i hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 fikk med meg denne tråden på et annet forum jeg og. (am******um.no) blir artig konsept ihvertfall. jeg kommer nok til å se det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Er det mulig å oppdrive mer info ang. dette programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Send en mail da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Jeg har snakka med dem på telefon, konseptet høres veldig spennende ut (Nei, jeg skal ikke være med. Har ikke noe prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Jeg har snakka med dem på telefon, konseptet høres veldig spennende ut ....og dvs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Har en buss vi bygger om til partybuss, alt fra understell,motor til intriør og ekstriør, dette skal igjennom en omfatende godkjenningsprosess.. Vi gjør alt selv da dette er et prosjekt som skal være billig, men strøkent.. Noen som vet om dette kan bare av interesse for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Da må du jo sende en mail til dem å spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellus Works Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Heisann, alle! Ser at dere synes konseptet vårt høres spennende ut! Vi har også stor tro på at dette blir bra! Tellus Works er et tv-produksjonsselskap som holder til i Oslo. Vi leter etter forskjellig type bilprosjekter. Vi vil ha med folk i forskjellige grener av bilsporten (dvs rally, racing, drifting, dragrace, utstillingsbiler osv.). Felles for alle skal være at det er en del å gjøre på bilene før de er klare for sesongen. Vi vil gjerne følge fremgangen på forskjellige prosjekter ut over vinteren og vårparten, før vi også vil være med på forskjellige aktiviteter når sesongen starter. Vi kommer til å ha med oss ressurspersoner gjennom hele prosessen, som vil hjelpe til, slik at dette også kan bli lærerikt for deltakerne og seerne våre. Nettopp derfor, så leter vi etter personer som ikke allerede er verdensmestere, men som brenner for sitt prosjekt og som jobber for å nå sine mål! Det blir et litt annerledes bilprogram, og det er jo artig for alle parter! Programmet kommer til å bli sendt på Viasat4/Tv3. Håper dere synes dette høres interessant ut. Send oss gjerne en mail, hvor du forteller litt om deg selv og ditt prosjekt, eller sleng noen tips vår vei om du kjenner noen som dere tenker vil passe til dette: casting@tellusworks.com Mvh Tellus Works Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Høres spennende ut. Skal følge med på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå