NBCustom Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Hmm:Sist gang du la ut tråd med akkurat de samme bildene som du har lagt ut nå,,så lovte du det samme. Men kom aldri bilder da heller..Skeptisk COME ON!! Litt støvete fjøsbilder tåler vi ok, ja det er dessverre litt teit at jeg ikke har flere bilder, men tok noen med mobilen, problemet nå er at kabelen til telefonen min ligger i kristiansand, så da får dere se flere bilder på mandag, for jeg skal tilbake til kr.sand på mandag kveld. skikkelig dårlige, men da får dere se at jeg ikke ljuger på meg ting her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Gleder meg til bilder! så ut som en meget fin bil!! Du får ikke lov å jalle opp noen av de av meg, dermed basta fra spøk til revolver, ta godt vare på de, finnes vel ikke mange slike? spesielt ikke e9'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Merce bilder tåler vi vettu Kommer jo til å bli lave å fine og da er det jo gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Gleder meg til bilder! så ut som en meget fin bil!!Du får ikke lov å jalle opp noen av de av meg, dermed basta fra spøk til revolver, ta godt vare på de, finnes vel ikke mange slike? spesielt ikke e9'en? Nei, jeg satser på biler ikke så mange andre har, viktigste kriteriet:) Bilen er bra den..skal ikke jalle den opp skal forbedre den er ikke så mange av dem nei, er hvertfall noen detaljer her og der på den som er one of a kind, f.eks vippen på bakluka/baksjermene som jeg syns gjør seg veldig. Jeg må lufte den litt til våren/sommeren før jeg går inn i demonteringsfasen. 7-serien er korttidsprosjektet mitt, mens e9'n blir omfattende langtidsprosjekt. Har sykt lyst til å cruise 745 til sommeren @: Markus, var det jeg satsa på, at folk syns det er greit sålenge de blir passe lave alle sammen, Ingen traktorer tillatt her utenom John Deere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 ja det høres meget bra ut! skulle gjerne hatt noe som ikke så mange andre har jeg også! men får holde meg til å kose meg med e39'en en stund til! studentlivet er som kjent ikke det mest økonomiske i verden:P sliter nok med å få den på veien igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Når skal merca være ferdi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 tzunami: du sier noe det, student selv, bruker penger fra en bil jeg solgte for å finansiere galskapen. E39 er jo en knallbil, gjør ikke noe at det er en del igjen av dem. markus: april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Er en stund til du er ferdig med merca i følge datoen på bildene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Drit i merca, det er sjuern som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Drit i merca, det er sjuern som teller var en tur på låven i helga, noen ekstremt bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Har du to 7ere? Litt nærme den ene parkeringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 ja forsiktig med e9'en, hvis ikke stjeler jeg den fra deg og gir den et bedre hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Er vel pappa sine de bmwene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 markus: ja, den blå er en 732iA tzunami: hehe, mishandles med omsorg?! T.H.O: der må jeg nok skuffe deg, han har en egen E9 han, 3.0csi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå