Gå til innhold

E23 BMW 745iA turbo 1983 - 198.000km - Update s. 6

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm:Sist gang du la ut tråd med akkurat de samme bildene som du har lagt ut nå,,så lovte du det samme. Men kom aldri bilder da heller..Skeptisk ;) COME ON!! Litt støvete fjøsbilder tåler vi :)

ok, ja det er dessverre litt teit at jeg ikke har flere bilder, men tok noen med mobilen, problemet nå er at kabelen til telefonen min ligger i kristiansand, så da får dere se flere bilder på mandag, for jeg skal tilbake til kr.sand på mandag kveld.

skikkelig dårlige, men da får dere se at jeg ikke ljuger på meg ting her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til bilder! så ut som en meget fin bil!!

Du får ikke lov å jalle opp noen av de av meg, dermed basta :P

fra spøk til revolver, ta godt vare på de, finnes vel ikke mange slike? spesielt ikke e9'en?

Nei, jeg satser på biler ikke så mange andre har, viktigste kriteriet:)

Bilen er bra den..skal ikke jalle den opp :P skal forbedre den :wink: er ikke så mange av dem nei, er hvertfall noen detaljer her og der på den som er one of a kind, f.eks vippen på bakluka/baksjermene som jeg syns gjør seg veldig. Jeg må lufte den litt til våren/sommeren før jeg går inn i demonteringsfasen.

7-serien er korttidsprosjektet mitt, mens e9'n blir omfattende langtidsprosjekt. Har sykt lyst til å cruise 745 til sommeren =P~[-o<

@: Markus, var det jeg satsa på, at folk syns det er greit sålenge de blir passe lave alle sammen, Ingen traktorer tillatt her utenom John Deere. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det høres meget bra ut! :D skulle gjerne hatt noe som ikke så mange andre har jeg også! men får holde meg til å kose meg med e39'en en stund til!

studentlivet er som kjent ikke det mest økonomiske i verden:P sliter nok med å få den på veien igjen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...