NBCustom Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 hehe, jeg er i sentrum hver dag ca kl 16, så det er nok godt mulig. syns selv ikke at bilen er så mye og legge merke til da skulle vært mye lavere med nye felga men det får bli til neste år biltilsynet ødela jo hele sesongen her Ok, jeg synes den var veldig fin i hvertfall. Men klart, jo lavere jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Da har vi fått begynt litt igjen støtfanger-fester slipt, grunnet og lakkert i varmebestandig lakk: Retting av ujevnheter på panser og tak er tidkrevende, spesielt når man skal ha rette fallet/vinkelen på slike flater, fort gjort å slipe for mye eller få det ujevnt: Batterikasse og innsug-støtter grunnet og lakkert i varmebestandig i bakgrunn, mens bakfangeren har blitt slipt ned, helsparklet, grunnet og lakkert i varmebestandig matt sort. Dette for å få en friskere og finere struktur enn grå understellsmasse som var påført tidligere av antirust-verksted, synes selv det ble mye bedre i hvertfall, selv om det tar tid.: Etter at jeg er fornøyd med ujevnhetene, så skal hele bilen gåes nøye over med 800 våt for å få bort eventuelle sliperiper og liknende. Veit at det er en kjedelig oppdatering, men det har tatt mange timer, selv om det kanskje ikke ser slik ut ved første øyekast, passe lei sliping grunnarbeid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Imponerende arbeid! Blir mange timer på grunnarbeid ja! Misunner de som er flink til d:-) jeg har nesten ikke tålmodighet me sånt:-( gleder meg til resultatet:-D hvilken farge blir den? Original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Du burde lakke begge fangerene i samme farge som bilen, ser mer eksklusivt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Imponerende arbeid! Blir mange timer på grunnarbeid ja! Misunner de som er flink til d:-) jeg har nesten ikke tålmodighet me sånt:-( gleder meg til resultatet:-D hvilken farge blir den? Original? Takk, det bllir original farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå