kurthest Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Lekker bil dette Har nettopp kjøpt samme bil (i sort), og kan ikke si annet enn at den er en drøm å kjøre. Har tidligere vært Audi fanboy, men må si jeg er frelst! Skal se om jeg får knipset noen bilder en dag det slutter å regne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Råå bil, men hvite angeleyes dioder og 6000k xenon i grøft hadde gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Lekker bil dette Har nettopp kjøpt samme bil (i sort), og kan ikke si annet enn at den er en drøm å kjøre. Har tidligere vært Audi fanboy, men må si jeg er frelst! Skal se om jeg får knipset noen bilder en dag det slutter å regne Gratulerer så mye Gled deg til noen fantastiske kjøreopplevelser fram over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovik Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Fin bil, har du installert JB, LSD, eller andre perf mods ? Lurer litt på JB4 i selv, men usikker på hvordan det vil slå ut i driftsikkerhet. N54 motoren er helt rå. Gliser hver dag på vei til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Her ikke innstallert noen tuning ennå, er egentlig fantastisk fornøyd med bil/motor , men har sett på ESS sin flash unit hvor du kan installere / avinstallere selv. Stage1 er 355Hk 0g 480Nm mens stage2 er 400Hk og 550Nm og det må jo gå noe helt sykt....... Men tenker også på driftsikkerheten så jeg er veldig i tvil. Her er linken: http://www.esstuning.com/products/ESS-D ... tware.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Hvordan var bilen å vedlikeholde etter "SPA" behandlingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Her ikke innstallert noen tuning ennå, er egentlig fantastisk fornøyd med bil/motor , men har sett på ESS sin flash unit hvor du kan installere / avinstallere selv. Stage1 er 355Hk 0g 480Nm mens stage2 er 400Hk og 550Nm og det må jo gå noe helt sykt.......Men tenker også på driftsikkerheten så jeg er veldig i tvil. Her er linken: http://www.esstuning.com/products/ESS-D ... tware.html 'Why change a winning team? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Hvordan var bilen å vedlikeholde etter "SPA" behandlingen? Bilen ble fantastisk lett å vaske etter den gode jobben du gjorde med rens og boning. Det var veldig bra arbeid Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Har endelig fått noen bilder av den nye diffuseren de holder på å støpe til meg Dette blir bra Det blir i carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Her er ett bilde av hvordan den ser ut i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Du må seriøst ordne et filmklipp slik at vi får høre lyden fra dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Nydelig bil, og lyden er ikke så værst heller Ser denne ofte her i stavanger og hundvåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Du må seriøst ordne et filmklipp slik at vi får høre lyden fra dette her! Skal se hva jeg får til. Lyden er Rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Da var endelig den nye spesiallagde diffuseren fra Duke Dynamic komt i posten Så da spørs det om den passer. Håper det er greit å skifte diffuser. Noen som har erfaring med dette? Tips og råd tas mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Det er gjort på 10 min, den sitter med et par skruer/klips i underkant, å så er den bare tredd inn i et spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå