Gå til innhold

Endelig ny bil 335I E92 SELGES

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hei har du noensinne savnet x-Drive på bilen din på vinterføre? Eller prøvekjørt en med x-Drive? Spør fordi jeg skal importere en selv. Planlegger BMW Power Kit + ESS flash, så kreftene må ned i bakken på et vis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt noe særlig på vinter føre, (bor i stavanger hehe) ellers så merker du jo at bilen slipper feks på vått føre. men har aldri savnet x drive. Jeg synes litt av sjarmen med stor motor er bakhjultrekk :D

ess flash og powerkit? lander vel da i overkant 400? Hva gjør powerkitet til bmw? jeg er Meget fornøyd medd ESS Flash 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ess flash og powerkit? lander vel da i overkant 400? Hva gjør powerkitet til bmw? jeg er Meget fornøyd medd ESS Flash 8)

Powerkitet består av to deler, stage 1 software (+20hk/35nm) og stage 2 hardware (kraftigere vifte, ekstra radiator og luftinntak i front). Man kan installere disse hver for seg, tror det kan være en god ide å installere del 2 hvis man skal flashe uansett om man velger BMW's egen eller andres. ESS kan nok også programmere en "piggyback" på BMW's stage 1 software, om det gir noe mer effekt enn uten stage 1 vet jeg ikke.

Ang. xDrive, så er jeg helt med på det du sier, men skal bruke bilen en del på fjellturer så da kan det være en fordel. På den annen side, så kan man ikke få DKG (dobbelklutsj) i kombinasjon med xDrive dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...