mbruer Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Har du ikke ESS Stage 2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 ess flash og powerkit? lander vel da i overkant 400? Hva gjør powerkitet til bmw? jeg er Meget fornøyd medd ESS Flash Powerkitet består av to deler, stage 1 software (+20hk/35nm) og stage 2 hardware (kraftigere vifte, ekstra radiator og luftinntak i front). Man kan installere disse hver for seg, tror det kan være en god ide å installere del 2 hvis man skal flashe uansett om man velger BMW's egen eller andres. ESS kan nok også programmere en "piggyback" på BMW's stage 1 software, om det gir noe mer effekt enn uten stage 1 vet jeg ikke. Ang. xDrive, så er jeg helt med på det du sier, men skal bruke bilen en del på fjellturer så da kan det være en fordel. På den annen side, så kan man ikke få DKG (dobbelklutsj) i kombinasjon med xDrive dessverre Ang DKG så, ville ikke jeg hatt det. Jeg syntes manuell er mye kjekkere.... men det er jo selvfølgelig en smaksak. Ser poenget med DKG ved "aktiv" kjøring, men stort sett kjører i hvert fall jeg "normalt". Da blir jo bilen bare liggende i automat modus og du mister litt av kjøregleden mener jeg.. men det er min mening. Ang xdrive så ville vel jeg vurdert dette dersom den skal brukes til fjellet. Uansett en fantastisk bil og en fantestisk motor. Hva ønsker du deg av farge/utstyr/modell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Har du ikke ESS Stage 2 da? Jo jeg har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Hei har du noensinne savnet x-Drive på bilen din på vinterføre? Eller prøvekjørt en med x-Drive? Spør fordi jeg skal importere en selv. Planlegger BMW Power Kit + ESS flash, så kreftene må ned i bakken på et vis.. et alternativ er også å få ettermontert quaife diff, det skal visstnok hjelpe mye på å få plantet kreftene i bakken forøvrig en meget pen bil sydenfareren, skulle gjerne hatt samme motoriseringen som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hva ønsker du deg av farge/utstyr/modell ? er ute etter en E92 2010 LCI DKG el. manuell, m-sport med lav km, navi og skinn. Så det blir N55 på meg! Litt mindre potensiale for tuning enn N54, ser ESS oppgir 360 gamp for stage 1.. har du vurdert intercooler eller downpipes ? et alternativ er også å få ettermontert quaife diff, det skal visstnok hjelpe mye på å få plantet kreftene i bakken Hadde M3'en i Norge rundt juletider og fikk kjørt endel på vinterføre, LSD'en hjelper faktisk ganske mye på traction i svinger på snøføre men ikke så mye når det gjelder fremkommelighet opp bakker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Utrolig fin E92 du har Har nettopp kjøpt meg en E89 Z4 35i med manuell kasse. Har også bestillt meg ESS flash, samme som du har. Spørsmålet mitt er: Hvor stor forskjell utgjorde stage2 vs original motorstyring? Veldig spent på dette skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Utrolig fin E92 du har Har nettopp kjøpt meg en E89 Z4 35i med manuell kasse. Har også bestillt meg ESS flash, samme som du har. Spørsmålet mitt er: Hvor stor forskjell utgjorde stage2 vs original motorstyring? Veldig spent på dette skjønner du STOR Bilen ble mye mer aggresiv. men samtidig snill å kjøre når du kjører normalt. å den drar og drar, virker nesten som det ikke er noen ende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Da er det bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Meget pen denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Takk takk. Er veldig fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Meeget pen bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet August 28, 2016 Forfatter Share Skrevet August 28, 2016 Da skal bilen selges..... http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81453868&fks=81453868 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 Vurderer m3 du og? Såg vennen din med "m3" 320d skulle selge og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 1 time siden, bmwgreg90 skrev: Vurderer m3 du og? Såg vennen din med "m3" 320d skulle selge og. M4 tobiasw og bmwgreg90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet August 28, 2016 Forfatter Share Skrevet August 28, 2016 Blir forhåpentlig M4 ja........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå