Gå til innhold

Mitt E36 Compact sleeper prosjekt *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glemmer bort denne jeg :P Tråden altså, ikke bilen! Den blir det gjort ting med i ny og ne:) Fornøyd med hvordan ting funker og håper å få den i benken i løpet av mai. Må bare blir ferdig med en drøss eksamener først, før jeg har tid. Hadde coilhavari tidligere og tok en coildriver samtidig så dette ble fikset forrige helg og jeg har siden da kjørt noen turer og fått justert sprutet så godt jeg føler jeg klarer på veien. Ladetrykket datt litt med IC monter som forventa og ligger nå på 0,8 bar @ 7000rpm og begynner på 2200rpm. Lufttemp sank fra 90C til og ligge på 20C nå. Blitt en artig liten ulv i fåreklær :D

Har en M-tech fanger som ligger å venter på et strøk med lakk nå så kommer nok på om ikke lenge=)

mlpc15oxvycyu8a4e7h3.jpg

rlvb6pqfnplt51ouh5rs.jpg

chbys9pm9b19zd3wol0m.jpg

ue918z5oyan36q8i5f3e.jpg

fbvkb95l91eklljnb6df.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Vurderer salg av denne nå. Blir omtrent ikke brukt så kan like så greit sjekke om andre har mer interesse av å bruke den, og ikke minst tid. Jeg har stort sett vært utenlands på jobb store deler av sommeren så har ikke vært ute på bane med den siden i Mai. Bare vært noen lufteturer rundt i bygda her. Bremset 275hk/350Nm på hjula hos TK tidligere i sommer :)

Bud over 65 000,- vurderes :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...