NBCustom Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 http://forum.vccn.no/showthread.php?t=1014 stolt av å vere norsk når jeg ser så bra prosjekter, her er seriøsiteten på et "greit" nivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jøss, den bilen lever enda ja. Jeg snakket masse med han da jeg hadde min første bil, som var en Volvo 240. Den har IKKE blitt styggere på 4 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Hvilke effekt er det snakk om her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 han vil ha 120hk per liter;) borra opp til 2.6 liter..på de siste sidene ligger det filmer ute av giringa osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 120 per liter faktisk Men 312 er vel ikke så galt i en gammel volvo Kost pris er det noe han har lagt ut om eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Skal sies at jeg er veldig lite fan av 240, men den der var strøken rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg har aldri vært stor fan av volvo, men det arbeidet som er lagt ned i den bilen der står det respekt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Denne var noe over snittet ja Er ikke fan av 240, men denne var noe for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 120 per liter faktisk Men 312 er vel ikke så galt i en gammel volvo Kost pris er det noe han har lagt ut om eller? nei, men med tremec kasse, öhlins dempere og den motoren, mye carbon osv, så er det snakk om MYE penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Karen skal ha for innsatsen, ingen tvil om det. Men det er fortsatt....bare en 240! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 120 per liter faktisk Men 312 er vel ikke så galt i en gammel volvo Kost pris er det noe han har lagt ut om eller? nei, men med tremec kasse, öhlins dempere og den motoren, mye carbon osv, så er det snakk om MYE penger! Tipper på et helt sykt tall... så er det sikkert over det dobbelte Karen skal ha for innsatsen, ingen tvil om det. Men det er fortsatt....bare en 240! Kan være enig der, men faen så fin 240 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Imponerende bygge! Ikke hver dag man ser en 240 med F1-giring på rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 syns ikke den er noe fin å se på i det hele tatt, not my style.. men motor/gjennomføring og alt av detaljer er gromt. Vanvittig gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Nei fysj, nå banner dere midt i kirka her folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå