Kennethe34 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Da var bilen solgt og hentet av E.S her på forumet. Håper du koser deg med grombilen min Even! Savner den litt allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Da for den tilbake der den kom fra:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Da var bilen solgt og hentet av E.S her på forumet.Håper du koser deg med grombilen min Even! Savner den litt allerede.. Kose mæ me bilen æ ja...har kjøpt på den nye felger no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Du kan jo bare overta tråden og fortsette å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 du skriver at dette er en ess kompressor, jeg finner ikke noe kompressor systemer til e36 på ess sin hjemmeside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Det er pga det er gådd ut av produksjon, er en stund siden de lagde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Får legge ut bilde av nybilen, litt mer fornuftig enn 325'n Tenker å heller kjøpe en lekebil litt senere når jeg har råd til å ha to biler. Bilen er en E39 520i 2001 mod, grått skinn, regnsensor, manuell kun gått 110.000 eid av eldre mann, alle servicer fulgt osv. Har noe planer med den, men får ta det litt som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå