Gå til innhold

Min 325i coupe '92, Kompressor S8

Share

Anbefalte innlegg

Sand ja :P

Ser ut som om det er kommet inn den lufteventilen som ligger der bak..

Skal ta å strippe interiøret der bak en dag og fjerne all sanda pluss vaske.

Jeg så bare etter svidde komponenter og defekter i kretskortet men har ikke målt transistorer osv (har ikke peiling på hvordan man gjør det heller :P)

Tenkte jeg skulle prøve å jumpe inn ledningene til forsterker på høyttalerne til utledningene.

Om det da blir lyd så MÅ det vel være forsterkeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg vært hos maloi her på forumet på garasje salg :)

Har henta meg supersprint bakpotte, stabstag bak med powerflexforinger, innerskjerm h. side foran, og en klave til bremsecalipteren VF siden gjengene på min er fucked.

Har også bestillt sluttsteg til kupevifte, o ringer til kjølevæskerør fra torpedo -> varmeregister, og noe karosseripropper som manglet.

Planen er å få montert/byttet alt dette på torsdag + feilsøke litt mer på anlegget så får se om det går :P

Edit: skal også plukke sunn vannventilen og smøre den opp pga elendig varme i varmeapparatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har fått gjort en del idag og tatt noen bilder :)

Har bytta:

Innerskjerm HF, VF er bestillt

Viftekåpe

Olje + kjørt rens på motoren

Begge bærekuler bak

Stabstagledd H. bak

Gammel bærekule ute

IMAG0030.jpg

Ny bærekule inne

IMAG0033.jpg

Ny innerskjerm montert HF + at dere ser grunnen til at forskjermer skal byttes..

IMAG0034.jpg

Gammel innerskjerm, var en del plast som manglet :P

IMAG0035.jpg

Gammel viftekåpe, lå å slamra i vifta når motoren fikk litt turtall

IMAG0037.jpg

Ett par bilder som viser hvorfor fanger skal byttes

IMAG0038.jpg

IMAG0039.jpg

Supersprint bakpotta mi :)

IMAG0041.jpg

Kun den beste olja for bmw!

IMAG0042.jpg

Ferdig for dagen og klar til å kjøre hjem!

IMAG0043.jpg

IMAG0044.jpg

IMAG0045.jpg

Kommer en til update på neste torsdag eller fredag (avhengig av hvor sent det blir på torsdagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite liv her..

Anyways, har idag bytta multireim pga ladelampa lyste på tomgang på varm motor, usikkert om det ble bra.. Mulig jeg må til med ny dynamo :(

Har også fått på M diffusor på org fanger som jeg fikk gratis av en kompis.

Skal legge ett strøk lakk over den (den blir bare midlertidig til det kommer en evt M fanger)

Bilder:

IMAG0050.jpg

IMAG0048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel nevne at jeg hette KRL på MP :P
Har nå sannsynligvis prestert å sprenge den originale hifi forsterkeren :(

Remoten fra spiller til sub forsterkeren gikk imot jord og det lagde store problemer iom at spilleren sendte trolig strøm ut høytaller inngangene :(

Ser at koed har brukte forsterkere for 500kr så blir vel å bestille en derifra og bytte spiller.

F*** har det desverre veldig travelt for tiden, ellers kunne jeg sett på den for deg.

I går tok servoen min kvelden (2gang) ;(

Men du, tror du disse er fine til vår type bil: H&R Coilovers (40-70/20-50mm) - TwinTube ?

Får se om jeg får begynt på min, har ikke varm garasje å stå i så kanskje det blir utsatt litt til..

Har nettopp bestilt sort taktrekk :D

Stå på, dette blir nice!

Når vi først er inne på dette med mopedportalen.. Mener å huske deg.. Hadde ikke du en Rieju (riktig skrevet?) eller noe? Gamle nicket mitt på mopedportalen var Mazdak forresten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel nevne at jeg hette KRL på MP :P
Har nå sannsynligvis prestert å sprenge den originale hifi forsterkeren :(

Remoten fra spiller til sub forsterkeren gikk imot jord og det lagde store problemer iom at spilleren sendte trolig strøm ut høytaller inngangene :(

Ser at koed har brukte forsterkere for 500kr så blir vel å bestille en derifra og bytte spiller.

F*** har det desverre veldig travelt for tiden, ellers kunne jeg sett på den for deg.

I går tok servoen min kvelden (2gang) ;(

Men du, tror du disse er fine til vår type bil: H&R Coilovers (40-70/20-50mm) - TwinTube ?

Får se om jeg får begynt på min, har ikke varm garasje å stå i så kanskje det blir utsatt litt til..

Har nettopp bestilt sort taktrekk :D

Stå på, dette blir nice!

Når vi først er inne på dette med mopedportalen.. Mener å huske deg.. Hadde ikke du en Rieju (riktig skrevet?) eller noe? Gamle nicket mitt på mopedportalen var Mazdak forresten.. :)

Det stemmer bra! Hadde en rød 02 modell rieju mrx som førstemoped :P

Markus: har lyst til å selge pga pengene, men har litt lyst til å beholde pga det er en utrolig artig bil å kjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Hvorfor gjør den det? :?

Selge 535'n og?

Det er en vippearm til som er knekt, og alle bør byttes pga hardmetallet trolig er løsnet fra støpgodset (den har gått nesten 300.000 så er ikke så rart)..

Er bare 535'n som ligger for salg, har blitt lei av å ha den stående :P

Siden 325'n krever så mye oppmerksomhet så blir det dessverre ikke så mye tid til overs for 535'n som jeg hadde håpet på, derfor den ligger for salg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. såpass.. Kanskje like greit å selge den enn å ha den stående å gi dårlig motivasjon ;)

E36'n begynner å bli fin den, selvom jeg ikke liker e36 :P Dvs du gjør ting riktig :D

Takk takk, jeg likte selv ikke E36 noe særlig, men når jeg nå eier en synes jeg faktisk ikke de er så gale :P

Foresten, skal du på isbanekjøring på aspelund neste helg? koster 350kr for å kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det er det som er tingen, kjøpe ting man ikke liker for å like det :D:P

Hvilken dag neste helg da? :) Bilen går ikke per dags dato, men skal fikse den til uka! Kanskje jeg rekker det! Evt kanskje vi kan dra med broderns 525. Men tenningslåsen er fucked på den så den er på verksted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...