Kennethe34 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Kompressor som er "montert" under panseret Mer info da? Sånn el greie eller? Er en powerdyne sentrifugal reimdrevet kompressor, ble bare lagt der for å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 hehe ja tenkte det var det liksom, men så såg ikke jeg noen reim hehe Trodde kansje det var den elektriske pressa, hadde ledd godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Kompressor som er "montert" under panseret Mer info da? Sånn el greie eller? Er en powerdyne sentrifugal reimdrevet kompressor, ble bare lagt der for å ta bilde Du de foringene du kjøpte, fra koed, GS eller et annet sted? Hva er dimensjonene på foringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 hehe ja tenkte det var det liksom, men så såg ikke jeg noen reim hehe Trodde kansje det var den elektriske pressa, hadde ledd godt ja Hehe, nei støvsugern står i boden så trenger ikke en i bilen også KrHeLl: hvilke diametre og hvilke foringer er det du mener? Traversforingene jeg bestillte, så trykka jeg bare på ett sett foran og ett sett bak Men vet at på stabstag så må du måle diameter på ditt stabstag før bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Oog DER fant jeg meg dyser 6 overhalte M5 3,6 dyser bestillt fra en dysesjappe på ebay for 621kr inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Har mottatt dyser og bensintrykksregulator nå, men venter enda på oljecatch tanken. Tenker også at det er best å overhale motoren før kompressormontering pga høyt oljeforbruk Bestillte idag GS performance skiver foran og bak + greenstuffklosser rundtom siden jeg fikk fading i helga etter ei saftig bremsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 pen vogn denne da, har ikke sett den i byen enda, må vell se etter den:) ser du virkelig har tatt tak i denne og fiske meget mye:) "liker" har du fått montert kompressoren? hvordan er det? du er ikke intresert i felgene mine? vurderer og bytte felger i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Har fått gjort en del ja Joa, du har sett og kappkjørt med denne bilen med flyplassen for ei stund siden Kompressormonteringa ble utsatt litt, har bestemt meg for å overhale motoren først (safe litt) Men har også ett annet prosjekt stående som må selges og bli ferdig fort så den er litt prioritert nå Felgene jeg har er jeg veldig fornøyd med, så tror ikke det blir bytte enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Litt trist oppdatering.. Møtte en semitrailer her i byen som virvla opp en passe stor stein i dragsuget sitt.. Denne landa ofc på panseret mitt, og lagde tre steinsprang med tre tilhørende bulker + flere sår på frontruta.. Deamit, unødvendig piss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 åja, var det deg? Fikk ikke akkurat sett på bilen:P jasså så det var en 325 ja... viste du at du kjørte mot en m3 ? kjedelig når sånne ting skjer når man er ute og kjører.. klarte jo og kjøre inn i en skråning i fjor og knakk litt av frontfangeren... det gikk noen høye stygge ord når d skjedde:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 åja, var det deg? Fikk ikke akkurat sett på bilen:P jasså så det var en 325 ja... viste du at du kjørte mot en m3 ? kjedelig når sånne ting skjer når man er ute og kjører.. klarte jo og kjøre inn i en skråning i fjor og knakk litt av frontfangeren... det gikk noen høye stygge ord når d skjedde:P Var meg ja Var da jeg mista bremsene (fading) hadde en 160-170 etter deg og mista bremsene i 90 Var ganske sikker på at det var en M3 ja, er ett par kompiser av meg som visste av bilen fra tidligere osv. Ble litt bannskap ettersteinspranget ja, men er vel hakket verre å knuse fangern som du gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fint du tar vare på gammelbiln kenneth:D Du får hive inn den kompressorn snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Fint du tar vare på gammelbiln kenneth:D Du får hive inn den kompressorn snart! Må jo ta vare på brommet vettu Har montert GS performance skivene og greenstuff klossene nå Fikk også montert GS performance bakre bærearmsforinger i alu (grisestive) Ble mindre sporing og bremsene virker noe kraftigere. Gamleklossene var dårlig sort.. Monterte og gitteret i M fangeren midlertidig, skal bytte fanger etterhvert. Girmansjett med sømmer fra ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Update snart Kenneth? Få fingern ut.. æ vil se et uorginalt reimhjul snart!;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Har da med god hjelp av en kompis kommet godt igang med kompressormonteringen Fikk ett lite tilbakeslag underveis mtp at ingenting fra kitet passes og nesten alt måtte customises + reima som fulgte med var for kort.. Slenger ut en del bilder nå og oppdaterer senere når jeg får testa bilen Målere midlertidig montert i solbrillerom (skal bestille en slik:http://www.leatherz.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=01&Product_Code=E36gaugepanel&Category_Code=all_e36) Kompressor kommet i, oppdaget at brakett må shimses, tankavluftings system må flyttes + at det er FOR JÆVLIG trangt.. God plass til innsugningsrøret.. M5 3,6 dyser montert Laget brakett og montert justerbar BTR Fått til løsning på trykkrør og innsugningsrør: Så og si ferdig montert utenom reim pga den som fulgte med var for kort.. Dette skal ofc kun brukes på lukket baneområde og ikke på offentlig vei o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå