skrokkis Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Ikke værst Bane eller vei? blir jo bruksbil med d første, men har kjøpt coilovers så kommer til å kjøre litt på bane også, sjøl om motor ikke er noe for banebruk akkurat.. motor blir vel neste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 fikk bærebroer i dag, har demontert alt på caliperene, og på hånbrekk tromlene. skal sandblåses å byttes alt av fjærer og kjøpe inn wiere så skal det vel bli bra er bare å bestille fra koed da bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Bra du tar det som er av rust, så slipper du uhyggelige overraskelser senere... Vi får ta noen bilder til sommeren ! Begynner å bli mye fine biler i Elverum nå! Godt at denne holdt seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 ettersom den er i bra stand fra før gjør jeg det jeg kan for at den skal holde seg bra også, ja vi må ta noen bilder rå bil du har kjøpt deg forresten! er en del fine bmw'r i Elverum ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Takk for det ! Vi får ha et lite treff til sommeren, med lokale biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 må arrangere det treff på flystripa kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 noen som vet om man får godkjent med bøttestoler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 noen som vet om man får godkjent med bøttestoler ? Nesten umulig med to-dørs, passasjerer bak har ingen rømningsvei hvis det skulle oppstå brann feks. Kan bli godkjent med 4-dørs eller stoler med vipperygg, noe du ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Driit pen E30 du har der !! Har E30 selv så Er ganske heldig jeg da siden min er fri fra rust under bilen og kanaler Men De felgene der kledde Bmwen driiit bra Skal følge med her! Alltid fint og se folk tar vare på E30 sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Driit pen E30 du har der !! Har E30 selv så Er ganske heldig jeg da siden min er fri fra rust under bilen og kanaler Men De felgene der kledde Bmwen driiit bra Skal følge med her! Alltid fint og se folk tar vare på E30 sine Takktakk er ingen rust på kanaler pg under osv,men d var et eksosfeste som hadde falt av så d kom litt rust der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 noen som vet om man får godkjent med bøttestoler ? Nesten umulig med to-dørs, passasjerer bak har ingen rømningsvei hvis det skulle oppstå brann feks. Kan bli godkjent med 4-dørs eller stoler med vipperygg, noe du ikke har Aha, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Vil anbefale at du venter med bøttestoler til etter evt godkjenning som 325, da Biltrangsynte ikke er gira for noe som helst som ikke er orginalt ifra fabrikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Skal ikke ha skilter på den på en stund, så bygger om nå og setter inn bøttestoler nå også så kjører jeg på prøveskilt innemellom men setter inn org stoler når den skal vises osv selfølgelig. Takk for anbefalinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Nei, har du sett for en grom bil! Det lå ikke et ark/koblingsskjema i hanskerommet eller? Hvis ikke er det mulig jeg har det.. Der skal det stå hva du må koble inn på tre stikker'n for at speedo skal fungere fullt ut. Selv om jeg egentlig er litt skeptisk til det, for det fungerte ikke når jeg prøvde litt.. Får ta en prat om det en dag! Men rusthull... Hvor fant du det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå