donjouan Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 hei! alle sammen jeg har ett problem bilen min sitter fast i nødmodus i 4 gir, på diagnosen så kom det opp brudd i ledningene fra styreboksen til girkassen. kan hver så snill hjelpe meg med det hva kan jeg gjøre for å komme meg ut av den feilen der. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 sjekk de ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 hadde jeg vist hvor de var så hadde jeg gjort det å men har ikke noen anelse hvor de går, kan noen svare på det at hvorfor går biler inn på sånn nødmodus? hva er årsaken til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 på diagnosen så kom det opp brudd i ledningene fra styreboksen til girkassen. Kan hende du har feilen her vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Du har tydeligvis ikke så veldig god greie på bil, jeg anbefaler at du setter bilen inn på verksted eller får noen som kan skru til å se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 har du det? siden du sier det, jeg har prøvd alt sett over ledningene hver gang jeg starter bilen så går det et par sek så hører jeg sånn låse lyd i kassa deretter så dukker det opp sånn gul taggete ! i bilens dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 jeg ser du spør gjentatte ganger selv om folk gir deg svar, når du får feilmelding "brudd på ledning" så sjekker du selvfølgelig ledninger og kontakter til kassa, ingen kan gi noe eksakt svar på hvorfor kassa går i nødmodus uten å ha åpnet kassa eller lest av feilmeldingene. Jeg tror nok også at jeg har noe bedre teknisk innsikt enn det du har med mine 44 år og flere år som mekaniker i rallycross, hvis ikke du finner noen dårlige ledninger eller kontakter på kassa så synes jeg du skal sette den på verksted, ingen her inne kan reparere den for deg via dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå