Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Du har med å komme til Bud på GS-treffet så jeg også får kikke på denne bilen! :) så kan du jo få komme innom verkstedet vårt å se på v12'ern og diverse i samme slengen! :D

Akkurat DET hadde vært høydepunktet på en slik tur. Jeg er nok mer typen til å stå å henge i en garasje med et V12-prosjekt enn å henge rundt en nyvasket E28 og kikke etter bunker og riper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TurboAlven: Dette er et treff for alle BMW-dudes, hvor takhøyden er høy og retro-faktoren fantastisk.

Du fra farsund har jo ikke lange veien, du har vel faktisk kortere vei enn meg vil jeg tro.

hørtes ut som noe for meg :D må prøve å få det til, hadde vært utrolig gøy :) bare synd E28`n min står i deler, blir ikke det samme å komme opp i folkevogna, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER utrolig morro, for her er den sosiale biten veldig aktuell.

Om ikke du har din egen med, så er det flere andre som er morro å se på...

Da noterer man det i kalenderen ;)

Jeg vil også! er det åpent for alle selv en med E30?

Har jo eid noen E28er i det minste :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også! er det åpent for alle selv en med E30?

Har jo eid noen E28er i det minste :oops:

Det er ikke mitt treff, men alle med BMW er nok garantert velkomne. Men du må nok regne med at du ikke får stå i samme rekke som E28ene da, hehe...

Hadde vist en konto her, så måtte inn og gratulere med vel overstått første og største barriære. Ser frem til og sitte på en tur en dag :)

Ble klaringene "godkjent" også? :lol:

Halvor

Jøss, hadde ikke regnet med å se deg her inne!

Takk for det Halvor, klaringene ble nok mer enn godkjent på BT ja vil jeg tro, hehe...

Når bilen er ferdig, godkjent og med skilter på - så skal vi ha oss en god tur... Med deg bak rattet som avtalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok sort blank dekor, ikke helt i tråd med Alpinas kontrast-konsept, men i tråd med min egen gjennomføring av denne bil.

Men husk, bilen er ikke godkjent ennå - det er morgendagen som er avgjørende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok sort blank dekor, ikke helt i tråd med Alpinas kontrast-konsept, men i tråd med min egen gjennomføring av denne bil.

Men husk, bilen er ikke godkjent ennå - det er morgendagen som er avgjørende...

Har kjøpt smirnoff ice eg ska drikke imårå kveld hvis alt går etter planen! ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok sort blank dekor, ikke helt i tråd med Alpinas kontrast-konsept, men i tråd med min egen gjennomføring av denne bil.

Men husk, bilen er ikke godkjent ennå - det er morgendagen som er avgjørende...

Lykke til :D

Du blir ikke å se på noen treff lengre nord i år?

Må nesten ta seg en tur på e30meet bare for å se din bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff jeg deg men jeg var ute å kjørte, Rwd-kid? Jeg traff mange som hilste langs veien, men ingen som jeg med sikkerhet kjente igjen...

Skal det være vårmønstring 28 april i Hgsd sier du? Det må jeg gjerne ha med meg da?

1. mai skal jeg sørover, og stille opp på "Jærdagen" var planen. Er et flott treff, for alle merker såvidt jeg har forstått det.

18. mai er den store dagen. E28-låven treffet på Sola, Stavanger. Dato er nå endelig fastsatt, og dette blir morro!

Var på jobb da jeg traff deg, kjørte ikke E28 da, så hilste ikke nei.

Visste ikke om dette E28-treffet på sola, der tar jeg sikkert turen! Ellers skal jeg også på jærhagen.

Mer info på treffet i haugesund:

http://lesernes.h-avis.no/visbilder.php ... =getAuthId

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...