Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Sier takk for tilbudet Leif Otto, men jeg skal muligens ut en liten tur i kveld og sjekke litt. Se om jeg har trykk eller lekkasje i blokka. Så vi får heller se det litt an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Venter spent på flere oppdateringer her.

Dager er liksom ikke det samme uten

x2

Håper virkelig dette styret med oljetrykket ordner seg snart. At det er en liten filleting som du rett å slett har glemt av. :D Med de kunnskapene du har inne er det vel heller veldig tvilsomt men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på flere oppdateringer her.

Dager er liksom ikke det samme uten

x2

Håper virkelig dette styret med oljetrykket ordner seg snart. At det er en liten filleting som du rett å slett har glemt av. :D Med de kunnskapene du har inne er det vel heller veldig tvilsomt men...

Takk gutter, for at dere henger med ennå.

Jeg har ikke funnet ut av det ennå, dette går inni hjerterota mi etterhvert - så det er litt frustrerende.

Jeg måtte bare ta et avbrekk, så jeg ble med på en litt spontan 5-dagers guttetur.

Jeg har ikke for mange bilder fra turen, og de jeg har er Iphone-bilder - og som alle vet, Iphonekamera suger.

Vi var 5 stk fra Bimmers som dro avgårde til Barcelona på Formel 1-løpet som gikk på søndag:

IMG_1327.jpg

Bmwpat, BMWPower, Thunegutt, Einar samt undertegnede (ikke avbildet heldigvis).

Det var godt å tenke på noe annet enn E28 for en gangs skyld, men det gikk jo i motor 24/7 allikevel da:

IMG_1352.jpg

Liten filmsnutt fra Iphone, på runden før start:

th_IMG_1351.jpg

Enormt mye folk, men måtte bare ta et bilde av en som var så fersk fan og ivrig at han hadde ikke engang tid til å ta lappen av den nye Ferarri-capsen sin:

IMG_1349.jpg

Uten mat og drikke, duger heltene fra Bimmers ikke. Her har vi fått selskap av en "Knut" som også liker BMW - og da gikk jo praten:

IMG_1339.jpg

Når jeg først var i Barcelona, synes jeg det var på sin plass å kikke seg litt rundt når løpet var slutt. Så jeg og Atle (Bmwpat) tok oss en sightseeing, og såg på diverse severdigheter som en katedral og kirken Sagranda Familia, som fremdeles er under bygging. Det var sinnsykt stilig:

IMG_1379.jpg

Har jo aldri vært på Hard Rock Cafe før, så der måtte vi jo. Her er undertegnede fornøyd ;) :

IMG_1418.jpg

Guttaboyz rimelig fornøyd med måltidet:

IMG_1421.jpg

Men nå er vi tilbake igjen, etter en morsom guttetur.

Desverre kommer det ikke flere oppdateringer de neste 2 ukene heller, for i morgen kveld tar jeg hele Pedi-familien med til Tyrkia på ferie i et par uker.

Adios, og håper vi snakkes igjen om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, skal bli deilig å tenke på alt annet enn oljetrykk...

Og Ciedre: det er nok av morsomme tråder her inne på dette forumet som jeg selv følger, så du klarer deg nok ;) Men du er velkommen tilbake om et par uker, takk for at du følger med meg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Forventer bilder og oppdateringer fra ferien også.

Mjaaa.... Det er vel ikke det morsomste å lese om en familie på 7 som er på badeferie i Tyrkia tenker jeg.

Uansett, det har vært deilig å tenke på noe annet enn E28 uten oljetrykk siste uka nå. Tenkte faktisk på E28en her en kveld da jeg satt alene på balkongen, og summerte opp status per mai 2012: Ingen lakk, ikke ferdig taktrekk, "tom" innvendig og manglende oljetrykk. Og når jeg kommer hjem fra ferie, er det knappe 2 uker til E30meet som jeg hadde så lyst til å stille opp med E28en på. Det går jo rakt til helvete, og muligens resten av 2012 sesongen for den del. Time will show. Så da droppa jeg hele den bil-tenkinga til jeg såg at Ciedre hadde bumpa tråden min opp igjen.

Slik såg det ut fra balkongen den kvelden:

IMG_1385.jpg

Kan nå smelle ut et par bilder til mens jeg er i gang (Pedien kan jo aldri bare legge ut kun ETT bilde, var det ikke slik det var da?? ;) ), fra dagen i dag.

Dro de fire eldste med på en slik gul banan-dings som ble trukket av en balje med en 140 hesters påhengs bakpå der, gikk nå greit nok for en landkrabbe som meg det.

IMG_1397.jpg

IMG_1400.jpg

Etter noen timer på stranda, så avslutter vi badedagen på en sånn badelandgreie, det er jo morro for ungene tydeligvis:

IMG_1442.jpg

Så svinger vi innom en lekelandplass for de to minste på vei til hotellrommet, her er guttungen dødsfornøyd med utvalget i motorsykler:

IMG_1454.jpg

Syns logoen på den ene motorsykkelen hans var litt treffende da ;)

IMG_1457.jpg

På kvelden så koser vi oss med allslags gode greier på både tallerken og i glass.

Noen "drinker" er tydeligvis mer spennende enn andre...

IMG_1384.jpg

Men med fare for at dette skal bli "Pedis ferieblogg", så stopper jeg der. Så håper jeg at jeg fortsatt har noen med meg videre inn i elendigheten i Retrogarasjen igjen om en stund.

Have a nice day, greetingz from Belek, Turkey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...