Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Men har kanskje en liten medfølelse med Winchester her på forumet som akkurat lakkerte e30n sin i denne fargen.

Joda, jeg ser den - på en måte. Men hadde jeg hatt bedre tid til E28en, så hadde kanskje min bil vært lakkert Sepang for 6 mndr siden (og da hadde kanskje ikke Winchester vært "først" allikevel). Men denne fargen ble lansert i 2003, så det går endel av de på nettet har jeg sett. Men ennå ikke en E28 i Sepang faktisk, så kanskje jeg uansett er blant de første der iallefall...

Men jeg regner ikke med at jeg stakk en kniv i siden på Winchester, for det har jo aldri vært meningen. Og dessuten er jo min en E28 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg sendte min til lakkering i starten av oktober, men ble ikke ferdig før i januar pga. dårlig jobb. Er jo bare å lakke i den fargen man liker, men vil man ha noe spesielt finner man gjerne en farge som ingen andre i landet har brukt. Jeg hadde tenkt til å lakke min Marrakersch, men siden FTE allerede hadde gjort det lot jeg han ha fargen for seg selv. :) Men når det er snakk om en E28 og ikke en E30 så sier jeg go for it, blir rått Pedi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg sendte min til lakkering i starten av oktober, men ble ikke ferdig før i januar pga. dårlig jobb. Er jo bare å lakke i den fargen man liker, men vil man ha noe spesielt finner man gjerne en farge som ingen andre i landet har brukt. Jeg hadde tenkt til å lakke min Marrakersch, men siden FTE allerede hadde gjort det lot jeg han ha fargen for seg selv. :) Men når det er snakk om en E28 og ikke en E30 så sier jeg go for it, blir rått Pedi. :)

Min e30 blir samme farge :) Men hadde aldri valgt den fargen om du hadde mtech2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har kanskje en liten medfølelse med Winchester her på forumet som akkurat lakkerte e30n sin i denne fargen.

Joda, jeg ser den - på en måte. Men hadde jeg hatt bedre tid til E28en, så hadde kanskje min bil vært lakkert Sepang for 6 mndr siden (og da hadde kanskje ikke Winchester vært "først" allikevel). Men denne fargen ble lansert i 2003, så det går endel av de på nettet har jeg sett. Men ennå ikke en E28 i Sepang faktisk, så kanskje jeg uansett er blant de første der iallefall...

Men jeg regner ikke med at jeg stakk en kniv i siden på Winchester, for det har jo aldri vært meningen. Og dessuten er jo min en E28 da...

Okei, ja jeg ser den da :P jeg og har troa på denne fargen på e28, tror det blir veldig bra jeg, lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi... Du bare lurte meg!!

Nope, du sjekket tråden 10 minutt for tidlig... Slik er det å gå til sengs for tidlig ;-)

Ja, noen trenger jo litt mer sjønnhets-søvn enn andre 8)

Men nå skjer det saker her. Liker godt at du har fått gnisten tilbake i garasjen :)

Og med denne fargen blir den skikkelig flotte o :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt å gjøre noe mer denne uka, siden jeg skal reise på jobb igjen på søndag...

Men min alles kjære Pernezz kom på besøk i 19-tida i kveld, og vips så fikk vi litt blod på tann.

Ikke en fet oppdatering på E28en dette, men bare noen små bilder av demonteringa som er blitt gjort i kveld... Det er jo arbeid som må gjøres dette også, og timene ruller avgårde. Så bilder må jo til... :wink:

Demonteringa i gang...

v9w1ypk8y4ge7bt1b6dp.jpg

Litt av ledningsnettet, er endel ledninger på denne gamle kjerra jammen...

knmbiehhyiuh3qsfanx7.jpg

Tilleggstanken på B7en ser slik ut:

et015o6uo7l5f0n2c59e.jpg

Litt deler:

9z4v60kyaapxbxuqsfks.jpg

Og litt til...

vkyq996211ifc7un050f.jpg

Pernezz i farta...

kh76ly5xhvuhvxcdvexq.jpg

Det var desverre det hele i dag. Men med tanke på at jeg ikke hadde planer om å gjøre noe før om et par uker, så er jo dette et pluss... Alt skal jo uansett gjøres, så nå er nå noe gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...