Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Venter på en stooor update ;)

Det tror jeg du bare kan glemme til over nyåret... Som den gode kompisen til Ivar som jeg er, vet jeg at det ikke kommer til å skje så mye her på en stund...

Grunn: Vel, kjerringa hans har kommet hjem fra jobb, det skal handles inn til jul (ikke alltid like lett med 5 unger) og sist, men ikke minst: det er for kaldt i garasjen hans nå når det er -5 til -10 ute selv om han har varmepumpe :wink: (var vel under +10 på det kaldeste inni garasjen #-o ) Til og med jeg synes det er kaldt!

Har jo vært der nede (han bor bare 3-400 meter unna meg) "noen" ganger den siste tiden, som Ivar skriver (les:hver dag), og forstår godt at han ikke orker å skru i kulden når det bare er småting som gjenstår... Han går og venter spent på diverse nylakkerte deler, men det er som han sier selv "ingen hast med det" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke i det minste koste på deg dette da Ivar? (a) For mange sin skyld her inne 8)

http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... s_id=11277

Røde fjærer også vettu, slik som du elsker :D

Hmmmm...

Maybe baby... :)

Takk for link, jeg har lyst på skikkelig stuk på bilen min - men vil ikke ha overdrevet senk, den må kunne "kjøres". Skal ikke se vekk fra at jeg kan gå for et slikt sett, men akkurat nå før jul så blir en julepresang til E28en på 4 lapper litt drøyt.

En annen ting er at jeg ikke vil på BT med 80mm senkesett (TÜV eller ikke), for jeg sliter nok med å få godkjent de Jamex fjørene istedenfor original Bilstein/Alpina fjørene (som jeg ikke har).

Venter på en stooor update ;)

Det gjør jeg også... ;)

Takk for at du følger med her, men som Per Øivind skrev over: det blir lite/ingenting gjort nå på denne siden av året. For lite tid og for kaldt i dette snøhelvetet som er her nå. Det er også for "mange" løse tråder/deler osv som jeg venter på, som jeg skulle hatt utført før jeg kommer videre. Så vi får ta tida til hjelp, det er "lenge" til bilen MÅ være ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare mase litt ;)

No problemo. Jeg setter bare pris på noen holder liv i tråden, det er jo så mange prosjekter på Bimmers nå, at et par dager uten updates så forsvinner jo tråden helt....

Fremdeles så har jeg ikke klart å spore opp det korrekte nummerplate-dekselet til støtfangeren foran. Jeg har brukt alle mine kontakter og bekjenter på begge sider av Atlanterhavet, men uten hell. Har sporet opp et par i USA (Euro, ikke US selvsagt) faktisk, men for å få den ene så må jeg kjøpe komplett fanger av han til x-antall tusen. Den andre jobber jeg stadig med å få kjøpe, han som eier den er ikke heeeelt sugen på å selge den - han vet at nye slike ikke finnes lengre...

Det er ganske irriterende å mangle den siste biten der, for støtfanger foran hadde jo vært godt å hatt på plass...

Så hvis noen vet om en ny en (eller en som ny for midlertidig montering), så skrik ut...

Se item ¤9 på bilde:

NjAyMF9w.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...