NBCustom Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Dette blir intet annet en fantastisk! Ditt pågangsmot, og ikke minst gjennomførelsen, det står det respekt av! Liker når folk går grundig til verks.. skjønner ikke helt hvordan du får det til med så mange barn, jobb osv. Det gjør det vel egentlig bare enda mye mer imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Det var rette ordet ja.. Respekt pedi:-) for dette står d virkelig respekt av:) god jul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Jo Gatebil må du på må vise at di gammle fremdeles er eldst Hiv bilen rundt våler sladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Er jo ikke noe morro å se skyline,200sx osv sidelengs, er jo slik at "alle" har sånn Denne er jo et smykke av en bil, ikke kasta sammen... Kommer nok til å vekke MYE mer oppmerksomhet enn du tror ! Kunne ikke sakt det bedre selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Mye flotte ord, som gjør denne hobbyen til det hva det er. Her er det ikke snakk om hva eller hvem som er best, på min tråd er det gleden over det de fleste av oss har felles som gjelder: BMW... 2012 har vært et godt år for E28en min, og tidvis endel tunge tak (les:oljetrykk). Dere som følger meg her har vært utrolig støttende, og det skal sant sies at uten tilbakemeldingene her, hadde det nok tatt lengre tid. Mye lengre tid. Det er litt rart, for når jeg holder på, så gleder jeg meg til å dele bilder og erfaringer med fellesskapet her på Bimmers. Det har gått litt tid med på å ta bilder, men nå føler jeg at "det hører litt med". Så mer bilder vil komme. EGENTLIG så har jeg litt lyst til å stoppe opp litt i oppdateringene, mtp at jeg kunne tenkt meg å presentert bilen som ferdig. Men jeg klarer jo ikke å holde meg.... Etter at jeg begynte i ny jobb i oktober, så har prosjektet havnet med omtrent full håndbrems på. Dette pga at komplettering koster penger, deler skal bestilles og jeg har fått mindre tid til overs. Den nye jobben har mildt sagt vært en kjempeutfordring, så jeg får komme sterkt tilbake på nyåret. Ha en god jul, alle mann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 GOD JUL Ivar kansje du får en eske å leke med iquell Selv sitter jeg i nordsjøen på jobb, og skal strax inn å feite meg opp på ALT som er godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 sånn eske har jeg lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 God Jul Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 god jul pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 God jul Ivar! Gleder meg til å følge e28'n videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 God jul, Ivar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Hva er "exclusive" kjøring? Det samme som "familiekjøring" eller? Mindre biler utpå og litt roligere tempo? Kun spesielle biler, ingen sladding, kun pen gentlemans kjøring, F40, Lamborghini osv. Folk med spesielt strøkne biler, folk som har sjeldne biler de er redde for osv får kjøre i Exclusive. En kompis kjørte der med Supraen sin, fordi de ser ut som om den er ny. Så da får du lett kjøre der med B7'n. Det slenger tross alt veeeesentlig mer strøkne Supraer rundt om kontra biler som din. Så du har med å komme på Våler. Vi (team CSR) skal også dit, og jeg har særdeles lyst å kikke på bilen din! God hjul!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 du måå komma på gatebil jeg har lyst å sitte på noen runde rpå banen for å kjenne hvordan en orginal alpina går. ( regner ikke med att jeg får teste den noen rolige runder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 God jul:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i2000 Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 God Jul, Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå