Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Ser meget meget bra ut. Gleder meg til og se helhetsbilde med de andre felgene og fanger foran. :applause:

Hvis det kan være en trøst, så gleder jeg meg også til det ;)

Å dæven! Drømme bil!

Såså... Du har en drømmebil selv, du vet jeg elsker den bilen din....

"Nei gid av meg og fy fillern, og dobbeltsøren!". Dette blir såå fint, Ivar!

Har lest gjennom hele tråden nå, tok jaggu noen timer! Hehe :)

Følger spent med videre! Gledes til å se helhetsbilder med fanger foran og Alpina-hjula! :)

Takk for at du tok deg tida til det, håper du likte tråden min - jeg har fått mange gode tilbakemeldinger som har holdt "koken" i denne gamle skrotten...

Er ikke så mye annet å si en nydelig!!...:)

Takk, du vet jeg setter innmari pris på slike tilbakemeldinger.

Nice, nå nærmer du deg sluttspurten! :)

Misunner deg for ikke å ha snø, jeg..

Ja, sluttspurten er her nå. Nå gjelder det bare å ikke haste på, for 95% av det som står igjen vil vise på finishen...

Snø?? Hva i helsike er det? Hater det hvite dritet, passer best på fjellhaugene det. Takke meg til vestlandsregn heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun en ting å si:Herregud å fin denne blir også det arbeidet som blir lagt bak...Denne må jo bli 100 ganger bedre en ny.Alltid moro å følge med her :) .

Takk for det, men jeg kunne tenkt meg en god dose av din kunnskap om polering og gnikking!!

Ser bra ut dette her, Pedi'n! :-D Er førersetet litt slapt i fisken på sitteputen eller er det synsbedrag?

Det er ikke slapt, det er litt feil spenn på det i forhold til hvordan det burde være. Jeg håper det går seg til etterhvert som setene blir brukt.

Det er sikkert bare Pedi som har spist litt mye nå i jula.. 8)

Mjaaa.. Ehhhmmm.... ;)

Min er ikke i nærheten av bilen din kommer til og bli Ivar :) er mye detaljer jeg skulle ha fikset på! Men håper jeg får se bilen din live en gang!

Nå har du ikke sett min ennå, men det er fortsatt bare "litt nye klær på en gammel kropp". Er alltid ting som kunne vært bedre og mer påkostet, men dette skal jo være en bil jeg kan kjøre med. Din bil er nydelig, og detaljene tar du jo etterhvert. En bil blir jo aldri heeeelt ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. eg smelte! Detta her ser bare heilt fantastisk ut :D trur eg må ta meg turen sammen me mr ottesen neste gong han skal til deg asso :mrgreen:

Du er hjertelig velkommen for å slå av en prat og ta en kikk. Begynner å komme seg nå bilen...

Jeg håper han skal til meg ganske snart faktisk, jeg håper han har noen "klistremerker" klar til meg i næææær fremtid. Og litt tid til overs for å hjelpe meg med montering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bud før jeg får vite konkret tilstand, Vidar :)

Den må jo være hel og GODT brukende. Du vet jo hva det går i :)

Den er hel og fin ja! Men tiden har naturligvis satt sine spor.. Skal vel lakkeres denne også? Sender deg noen nærbilder på pm jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...