RoaldJ Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 bare å lodde føleren til diffen på? eller må kabler trekkes også?
Pedi Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 bare å lodde føleren til diffen på? eller må kabler trekkes også? Kablene er allerede trukket opp De originale vel å merke... I dag måtte jo den senosoren til diffen i, selv om det var "kaldt" i garasjen: Ingen bilder av selve loddinga, men monterte nå nye stikk, ny hette og ny kabel. Med krympestrømper i hytt og dynevær Ble litt bedre med alt på plass. Den originale holderen fikk seg et strøk med PlastiDip, slik at det ser litt bedre ut: Ble jo bra nok det. Men hva hjelper det? Hvorfor skulle noe virke, iogmed at ingenting annet har virket som kom fra Alpinaen? Så nei, det ble ikke liv i instrumentet... Så da blir det en ny feilsøking - en annen dag... Mens jeg hadde bilen på bukk, så fant jeg nå frem i samme slengen et deksel som jeg (faktisk) har lurt på hva hører til... Anyone? Står BMW delenummer på den... Men før jeg fikk slått det opp, kom jeg plutselig på det, det skal jo dekke gjennomføringen til pluss-kabelen. Altså en original M5-del, ikke for ofte en tar i slike detaljer... Ikke heeelt stolt over monteringen, men jeg hadde ikke festepunkter i 518-chassiet mitt, så da ble det selvborrende skruer. Hensikten helliger middelet, er det ikke så? Bilen vel nede på bakken igjen, så fikk jeg nå skifte den gasspedalen... Ut med den gamle: Ser bedre ut med den nye, fri for lakkrester osv... Det var desverre hele greia i dag, to be continued.... Begynner så smått å bli lei av å se bilen uten frontfanger nå.... Ha en god natt!
Morty999 Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 du mangler en vesentlig ting oooog oransje blinklys
Pedi Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Hmm.. Hva er det jeg mangler her på bildet (foruten de tre tinga jeg smertelig er klar over - orange blinkere ikke inkludert) ?
Pedi Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 du må lese nøyere Det gjorde jeg jo... du mangler en vesentlig tingoooog oransje blinklys Altså... Jeg mangler (sitat:) en vesentlig ting... OG oransje blinklys.... (sitat slutt) Så hva er den vesentlige tingen jeg mangler, i tillegg til de morsomme blinklysglassa?
Larsgunnar Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Ville normalt stemt for oransje blinkere på en sånn bil, men jeg er enig med Ivar om at det blir seende bedre ut med hvitblink på den børsa der faktisk!
duff Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Må vel være fanger MED skiltholder som mangler!!
Jås Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Blir kun sokkelester i denne.. de så jo litt slitte ur de andre pedalene nå,du har ikke bytta gummien der?
Pedi Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Blir kun sokkelester i denne.. de så jo litt slitte ur de andre pedalene nå,du har ikke bytta gummien der? De er nok nye de også ja, var da jeg såg at jeg måtte bytte gasspedal Må vel være fanger MED skiltholder som mangler!! Stemmer.... Og Alpina-striper.... Og de rette felgene...
Jås Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Ahhh,stemmer,synes å huske jeg hadde sett noe om det...
Bøen Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Dette var et strøkent prosjekt. Tørr du bruke bilen etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå