Pedi Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Ja, ikke sant? Det værste er jo at jeg har jo 2 prosjekter (+ motorsykkelen) som suger penger. Så derfor må jeg ta delebestillingene litt etter litt.
RoaldJ Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 burde levert/laget uorginale plastikk-tanker.. så slipper man å tenke på det brune driten!
Pedi Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Tok en liten tur i garasjen i går, og fikk nå tredd opp de nye bremserøra. Godt å få det gjort også. Men fikk besøk av en kompis, så det ble ikke gjort noe mere fornuftig. Men det er litt greit å sosialisere seg innemellom. MEN... Jeg ser at jeg mangler en M-Tech hjulbuelist til venstre skjerm foran. Er det noen som har en, for salg?
H_Vatn Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 blir bra dette ivar:) men ang m-tech listene så synes jeg du skal la være og montere de;) buene på e28 er jo mye finere uten. men det er min mening da;) morten kanskje vil selge sine lister siden han ikke skal ha m-tech lister lengre da han så hvor bra det så ut uten;)
ealoken Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Tror jeg har tre stk av et sett. Sender bilde på mandag jeg er på Gatebil i helga.
Morty999 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 jeg har og en slik til overs, da jeg skal rive av alle mine
Morty999 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 tja. det er vell ikke stort når må du ha den ?
Pedi Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 ikke i dag, men ikke altfor lenge til...
Morty999 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 500 spenn så får du alle Solgt! den er grei da skal jeg se når jeg får rivd di av bilen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå