knut_olestad Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Henger meg på awt`s mening om stripene, diskret er ikke å forakte, samtidig som man ser det er noe spesielt. På min første E28 hadde jeg ACS logo nede på dørene, svart metallic bil med vinyl i koksgrå, veldig diskret inntil man kom i dagslys, da ble de akkurat passe synlige Dessverre har jeg ikke bilde
Pedi Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Håpte jeg skulle kunne ta meg en tur på vekta med E28en i nattens mulm og mørke.... Kan bli spennende å se hva vekta virkelig er nå.... Men har jo noen slitte sommerdekk på, så hvis det ikke kommer snø i kveld (blir nok en 6-8 minus) så kan jeg nok lure meg ut på asfalten... Noen som våger å gjette for- og bakakselvekt, samt totalvekt? Vil nok være ca 40-50 liter bensin på tanken, og ikke reservehjul baki.........
///MoePower Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Tipper 1450-1500kg.. Med liten kjentskap om E28's vekter. Jeg tør dog ikke å gjette på foraksel/bakaksel vekter, forutenom at den vil være litt tyngre foran enn bak. Edit: Mente egenvekt på bil uten fører her nå.
Jørgen Lie Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Nærmere 1600kg med 40-50liter bensin og sjåføren i setet..
bmwmaxi Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Bare les det siste svaret en nylig har fått av bakevig her. http://bmwccn.no/forum/topic/letting-av ... upe-316m3/ Selv om han samtidig har svart at de ikke reger. ned sete antallet går dem fortsatt med på det hvis man fysisk fjerner et sete. Men man må vel i ditt tilfelle ta ut et framsete. Stå på og lag fasiten for oss andre
bmwmaxi Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Kan jo bruke et løst clutchus og mode en porsche/audi bakstilling for og få vekten av girkassa bak. Også kan du leie den ut til oss andre etterpå. Smutthull, typisk norsk.
Morty999 Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 min e28 med 3,5l og turbo, el vinduer, sentallås, og det meste av tenkelig utstyr + halv tank ( ca 30-35l) inkl reservehjul og litt små ting rundt om i biloen veier 1540 kg. uten meg i.. så tror nok ikke du er så langt unna pedi... 518 har egenvekt på 1175 uten fører ?
BMWPower Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Det var han, fikk besøk i garasjen i kveld og endelig en tjangs til å studere bilen "live". Meget pent og bra arbeid
Morty999 Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 digg med prøvetur da! men den her tror jeg hadde kledd bronsefarvede ruter FINT! så til feil ut med grønne ruter syns jeg. hva gir du for komplett sett i bronse?
Haakjin Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 uenig der morten, den hadde kledd Bronze ruter, men den må ha noe som bryter og dette var ett fint valg! Gratulerer med kjøretur og nokk engang, en fantastisk gjennomført bil!
Thunegutt Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Alpina`n kler garasjen Hva ble vekten? Må du melde deg på "slankekrigen?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå