Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Anbefalte innlegg

Skrevet
550 Touring? jeg trenger absolutt mer info om den altså ;)

En hvit E34 Touring som jeg kjøpte i 2000, hellakkert i Navarraro-metallic (tror jeg den het), fikk seg full shadowline og en V12er fra en 1991 750i som jeg hentet i Tyskland.

Ble aldri brukt av Olav (travel kar dette), og sto lagret i 10 år før den havnet i Bergens-området...

Skrevet
Jeg digger at du skal ha på de merkene!!:) blir prikken over i'en i et fantastisk puslespill! Denne bilen er jo penere enn da den kom ut fra samlebåndet :)

Gleder meg å høre, thanks!

Skrevet
Hvis du skulle selge bilen nå, hva hadde prisen blitt da?

Hadde nok blitt mer enn hva noen ville betalt for en gammel Bastard-E28, tenker jeg...

Skrevet
Ja, en bil som man har gjort så mye selv på får en helt annen verdi for deg en den vil ha for noen andre.

Blir utrolig bra dette hær. :applause::applause::applause:

Takk..

Sannheten er at jeg er blitt utrolig glad i denne bilen mens jeg har holdt på. Jeg har gått for diverse løsninger og valg som er helt og holdent Pedi-stil, jeg er ikke så hektet på å følge massenes stil. Og dette har jo resultert i at jeg er blitt mer glad i den enn forventet. Jeg hadde vel egentlig planer om E24 B7 Turbo eller E34 B10BiTurbo, men foreløpig blir det å beholde E28en. Den er blitt for bra og "riktig" for meg til at jeg kan selge den.

Men jeg vet NØYAKTIG hva minstebudet måtte vært, før jeg i det hele tatt hadde vurdert å tenke på salg. Om det tallet klinger hos allmennheten det tror jeg neppe, men det er en seriøs og gjennomtenkt "pris".

Uansett skal det bli deilig å endelig få komme meg ut å kose meg med den. Gleder meg som en drittunge til de få treffa jeg skal på i år, det skal bli helt fantastisk, får bare håpe været står meg bi....

Men kommer det en "rett" E9 1969/70-modell med takluke i innbytte, så blir jeg nok svakere i avgjørelsen... ;)

Skrevet

Måtte nesten registrere meg og legge inn en liten kommentar siden disse Alpina-stripene har vært et hett tema i tråden her. Tror ikke det skal ta så altfor lang tid før dette er i boks nå, alle råfilene er konstruert, nå er det bare å tilpasse alt til en E28 med målene vi har tatt nede hos Ivar :)

Untitled-1_zpsd64d93dd.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...