Joachim_M5 Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Elsker denne bilen, og klart at merkene skal på!
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 550 Touring? jeg trenger absolutt mer info om den altså
Pedi Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 550 Touring? jeg trenger absolutt mer info om den altså En hvit E34 Touring som jeg kjøpte i 2000, hellakkert i Navarraro-metallic (tror jeg den het), fikk seg full shadowline og en V12er fra en 1991 750i som jeg hentet i Tyskland. Ble aldri brukt av Olav (travel kar dette), og sto lagret i 10 år før den havnet i Bergens-området...
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Jeg digger at du skal ha på de merkene!! blir prikken over i'en i et fantastisk puslespill! Denne bilen er jo penere enn da den kom ut fra samlebåndet
Pedi Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Jeg digger at du skal ha på de merkene!! blir prikken over i'en i et fantastisk puslespill! Denne bilen er jo penere enn da den kom ut fra samlebåndet Gleder meg å høre, thanks!
Xavi0n Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Hvis du skulle selge bilen nå, hva hadde prisen blitt da?
Pedi Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Hvis du skulle selge bilen nå, hva hadde prisen blitt da? Hadde nok blitt mer enn hva noen ville betalt for en gammel Bastard-E28, tenker jeg...
knut_olestad Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Hvis du skulle selge bilen nå, hva hadde prisen blitt da? If you have to ask, you cannot afford it
Xavi0n Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Ja, en bil som man har gjort så mye selv på får en helt annen verdi for deg en den vil ha for noen andre. Blir utrolig bra dette hær.
Pedi Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Ja, en bil som man har gjort så mye selv på får en helt annen verdi for deg en den vil ha for noen andre. Blir utrolig bra dette hær. Takk.. Sannheten er at jeg er blitt utrolig glad i denne bilen mens jeg har holdt på. Jeg har gått for diverse løsninger og valg som er helt og holdent Pedi-stil, jeg er ikke så hektet på å følge massenes stil. Og dette har jo resultert i at jeg er blitt mer glad i den enn forventet. Jeg hadde vel egentlig planer om E24 B7 Turbo eller E34 B10BiTurbo, men foreløpig blir det å beholde E28en. Den er blitt for bra og "riktig" for meg til at jeg kan selge den. Men jeg vet NØYAKTIG hva minstebudet måtte vært, før jeg i det hele tatt hadde vurdert å tenke på salg. Om det tallet klinger hos allmennheten det tror jeg neppe, men det er en seriøs og gjennomtenkt "pris". Uansett skal det bli deilig å endelig få komme meg ut å kose meg med den. Gleder meg som en drittunge til de få treffa jeg skal på i år, det skal bli helt fantastisk, får bare håpe været står meg bi.... Men kommer det en "rett" E9 1969/70-modell med takluke i innbytte, så blir jeg nok svakere i avgjørelsen...
Ottesen Design Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Måtte nesten registrere meg og legge inn en liten kommentar siden disse Alpina-stripene har vært et hett tema i tråden her. Tror ikke det skal ta så altfor lang tid før dette er i boks nå, alle råfilene er konstruert, nå er det bare å tilpasse alt til en E28 med målene vi har tatt nede hos Ivar
Morty999 Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 kan jo brått henne du får flere bestillinger av ting da! hehe
Morty999 Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 men pedi, en ting jeg savner her! og det er film fra hvordan lyden er i denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå