Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Ja nå må Petra og Co få fingen ut,sånn at denne bilen får det den fortjener mest:Hvite skilt.

Men dette går nok bra tenker jeg. :wink: .

det blir vel en ellevill feiring ved en evnt godkjenning da!

Ellevill feiring ser jeg ikke heeelt for meg at det blir, men var snakk om å ta madammen med på middag på lørdag - så kan jeg jo tenke på en eventuell godkjenning og se på det som feiring... For det er vel ikke heeeelt utroskap å tenke på bilen min mens jeg er med kjerringa?? ;)

cheating_bastard_porsche.jpg

images?q=tbn:ANd9GcRinFTFZVMVVDSXSuBN2uJiffjtftpKDu5QBta3H2Sh5ESaMKzMuw

dette er gode nyheter :-) jeg har fulgt med i stillhet over en liten stund. og er kjempe spent :-) men klarte du dette uten og letta noe serlig i motor rommet? du skrev intercooler skulle ut og diverse. men ble det gjort?

Måtte gå drastisk til verks:

ej7w3bnztt5cg5jj5s5g.jpg

Hehe, neida.... ;) Har lettet 46,5 kg direkte på foraksel (les: motorrom), og resterende 40-50 kg kom ved å lette kilo bakover - samt effekten av negativ COG:

Overload_0050.JPG

Samme her, Lykke til på BT! Gleder meg til å se mer av denne bilen fremover!

Takk, du vil nok gjerne se snurten av den innimellom på en fin sommerdag - den er jo i distriktet... ;)

Morsommere å lese trådene med mange (i ditt tilfelle jævlig mange) sider, for da veit man at det er godt dokumentert med bilder og at det ikke er noe som blir kasta sammen :)

Mange sider betyr ikke nødvendigvis en god tråd. Men når en etterhvert får endel som følger tråden, så kan det fort gå et par sider med kommentarer, spørsmål osv.. That is a part of the game.. For min egen del er jeg utrolig glad for alle kommentarer, ingenting er verre enn en monolog...

På den annen side sett, så er det lite (les: omtrent ingenting) svada og tullball/idiotkommentarer er helt fraværende. Stort sett er det topic som går igjen, selv om det spores av litt innimellom... ;) Jeg er jo selv skyld i endel av det, da jeg har servert tullball som påskekrim, Memory Lane, og bilder fra hjemmet mitt osv. Men det er jo min tråd, og det virker som at det har gått greit for de som følger med...

Det nærmer seg 2000 bilder i denne tråden, alt inkludert. Jeg hadde jo med med 1904 bilder til Biltilsynet som bildedokumentasjon, og samtlige av de er jo i denne tråden. Over 145000 visninger, 4205 innlegg, 281 sider og over 250 updates.... Kan jo ikke si at jeg er misfornøyd med det, folkets støtte har vært utrolig bra for meg i all motgang som har vært. Og at flere av dere har vært flittige lesere siden første innlegget desember 2010, er jo helt imponerende...

most-impressive-darth-vader.jpg

Alt i alt, det jeg prøver å si er at morgendagen blir spennende. Jeg får mest sannsynlig beskjed om hun er fornøyd med vektene på plassen, men tviler på at papirarbeid og et endelig svar kommer før uti neste uke. Og hvis alt går i boks, så kan jeg takke mange sjeler for støtte, hjelp, bistand og deler i løpet av de siste 2.5 år. Denne tråden bør være et godt eksempel på hvor mye kunnskap og støtte det finnes å få på dette forumet.

Så jeg håper virkelig at BT ikke finner noen "nye" regler i kokeboka si:

d4bed9d53455123024fb28.jpg

Men men, time will show...

images?q=tbn:ANd9GcQBd_vOsjXERlzc1skK2H88eNi2mp0JI8ogyk-iGiyKIZcyvQQdFg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper endelig du får denne gromme bilen godkjent. :applause:

Du får vise hun Petra denne tråden, så ser hun som mange som bryr seg.

Har vel bimmers lengste prosjekt tråd også nå du. Gratulerer :mrgreen:

min har 3 sider mer svada :P hehe :lol:

Mye svada i tråder er det over alt, men mest hos dere E28 gutta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper endelig du får denne gromme bilen godkjent. :applause:

Du får vise hun Petra denne tråden, så ser hun som mange som bryr seg.

Har vel bimmers lengste prosjekt tråd også nå du. Gratulerer :mrgreen:

min har 3 sider mer svada :P hehe :lol:

Mye svada i tråder er det over alt, men mest hos dere E28 gutta :wink:

Det er nå vel akkurat slike kommentarer som dette denne tråden har sluppet. Men når den først kom, så måtte det jo komme fra en ikke-E28 gutt. Right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye svada i tråder er det over alt, men mest hos dere E28 gutta :wink:

Det er nå vel akkurat slike kommentarer som dette denne tråden har sluppet. Men når den først kom, så måtte det jo komme fra en ikke-E28 gutt. Right?

:lol::lol::applause::applause:

fin update Ivar, nå fortjener du virkelig hvite skilt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...