Pedi Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Takk for input, gutter. Kommer ikke flere bilder før nærmere nyttår nå, men det kom deler i posten i dag også. Så når jeg kommer hjem kan jeg iallefall montere såpass at bilen kommer på hjul. Men det er litt småplukk som skal tas nå (som ikke viser igjen...), for å gjøre klar til diverse lakkering... Men dette er morro, gøy å bære deler ned fra loftet på garasjen, ikke bare opp.... Og i tillegg så kommer delene på min egen bil, ikke andres... DET er også lenge siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Du er så flink når du først setter igang, så jeg "tror" faktisk du blir med på et BMW treff med denne Alpina`n til neste år Fint det bilde oppi kranen der btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Meget bra prosjekt. liker og se at det legges ned mye arbeid i understellet det koster og det tar tid vist man ikke bor i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 går onna her ja syns d e kult me "sprø" fargar på onnerstelle eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 går onna her ja syns d e kult me "sprø" fargar på onnerstelle eg Og det værste av alt, er jo at det kommer flere farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Så litt nyere ut oppi kranen hoss dere en her på Statfjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Ja blir bra detta ivar Glede meg te e21cab mekking begynne i sveio eg,blir kjekt det så kan er komma ut å plaga deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Så litt nyere ut oppi kranen hoss dere en her på Statfjord Ikke så rart, da den krana jeg monterer bondura-bolter på er brand new.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Ja blir bra detta ivar Glede meg te e21cab mekking begynne i sveio eg,blir kjekt det så kan er komma ut å plaga deg litt Ja, det gleder jeg meg til også. Men blir litt travelt fant jeg ut i dag.... Jeg kommer hjem rundt jul engang, og planen var å få E28en på hjul i romjula (samt få gjort ferdig motorrom...) - og så ta ut E28en for å gi plass til Car-O-Liner'en - og jiggsette E21en i begynnelsen av januar. MEN... Jeg fikk mobilisering i dag om ny utreise allerede 4. januar. Så det blir tight skjema mellom juleselskaper og bilmekking... Damn! Lurer på hvordan jeg skal få denne kabalen til å gå opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Godt at du jobbe mye,kansje eg går opp i "lønn" då snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Godt at du jobbe mye,kansje eg går opp i "lønn" då snart hehe, den e fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Blir fin denne Pedi. Lykke til videre. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Hei, E sjefen komt him nå elle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hei,E sjefen komt him nå elle? Nope.. Reiser hjem i morgen kveld, blei ikke noe juletur på meg desverre. Men like greit, må få mekket litt E28 i jula siden Car-O-Liner'en kommer i hus rundt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Hei,E sjefen komt him nå elle? Nope.. Reiser hjem i morgen kveld, blei ikke noe juletur på meg desverre. Men like greit, må få mekket litt E28 i jula siden Car-O-Liner'en kommer i hus rundt nyttår Godt å vær hima i julå vel Ja då blir det saker tenke eg når den komme i hus Nå e resten av motorom deler bestilt blei nye dyserøyr,nytt ledningsnett te motor,ny sikringboks++++Kjekke julapresang fra meg te meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå