Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for input, gutter.

Kommer ikke flere bilder før nærmere nyttår nå, men det kom deler i posten i dag også. Så når jeg kommer hjem kan jeg iallefall montere såpass at bilen kommer på hjul. Men det er litt småplukk som skal tas nå (som ikke viser igjen...), for å gjøre klar til diverse lakkering...

Men dette er morro, gøy å bære deler ned fra loftet på garasjen, ikke bare opp.... Og i tillegg så kommer delene på min egen bil, ikke andres... DET er også lenge siden.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir bra detta ivar :D Glede meg te e21cab mekking begynne i sveio eg,blir kjekt det så kan er komma ut å plaga deg litt :lol:

Ja, det gleder jeg meg til også.

Men blir litt travelt fant jeg ut i dag.... Jeg kommer hjem rundt jul engang, og planen var å få E28en på hjul i romjula (samt få gjort ferdig motorrom...) - og så ta ut E28en for å gi plass til Car-O-Liner'en - og jiggsette E21en i begynnelsen av januar. MEN... Jeg fikk mobilisering i dag om ny utreise allerede 4. januar. Så det blir tight skjema mellom juleselskaper og bilmekking...

Damn! Lurer på hvordan jeg skal få denne kabalen til å gå opp.... :?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

E sjefen komt him nå elle?

Nope.. Reiser hjem i morgen kveld, blei ikke noe juletur på meg desverre. Men like greit, må få mekket litt E28 i jula siden Car-O-Liner'en kommer i hus rundt nyttår :)

Godt å vær hima i julå vel :D Ja då blir det saker tenke eg når den komme i hus 8) Nå e resten av motorom deler bestilt blei nye dyserøyr,nytt ledningsnett te motor,ny sikringboks++++Kjekke julapresang fra meg te meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...