Thunegutt Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Godt å få lakk på delene ja, kan jeg tenke meg Ser forøvrig ut som om nye M5 F10 har "kopiert" fargen på bremsekalipperne dine Natta!
Kristian H. Foss Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Pent Pedi! Er den panserisolasjonen å få kjøpt ny?
Pedi Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Pent Pedi! Er den panserisolasjonen å få kjøpt ny? Jepp, er kjøpt inn fra BMW. Så det gikk fint! Godt å få lakk på delene ja, kan jeg tenke meg Ser forøvrig ut som om nye M5 F10 har "kopiert" fargen på bremsekalipperne dine Natta! M-fargen er blå den vettu, det var det jeg sa til BMW M-designerene når de ringte meg... Men tysken min er ikke det den var, for deres farge på kalipperene ble jo mørkere enn min... Du går grundig til verks ja!!!... må bli kanonbra dette! Ja, får håpe det blir bra til slutt...
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 jeg bare ELSKER når du lager update her, sitter som klistra i skjermen og bare digger det du skriver og gjør! du lager updaten helt spesiell, og at du kjøper alt nytt orginalt koster skjorta, så det skal du ha for blir veldig bra når du får nedi motoren, det hjelper mye gleder meg til neste gang du har gjort noe! lærer sinnsykt mye og leit med kona og beinet da, håper det går bra
Haakjin Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 jeg bare ELSKER når du lager update her, sitter som klistra i skjermen og bare digger det du skriver og gjør! du lager updaten helt spesiell, og at du kjøper alt nytt orginalt koster skjorta, så det skal du ha for blir veldig bra når du får nedi motoren, det hjelper mye gleder meg til neste gang du har gjort noe! lærer sinnsykt mye og leit med kona og beinet da, håper det går bra x1, helt enormt artig å lese vær gang du oppdaterer Pedi, stortrives i tråden din, sidene har vært lest igjennom ett par ganger nå ja Mye inspirasjon å hente her ja som Joachim sier ;p Mvh Håkon
Pedi Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Jøsses, det var mye pent på en gang Det er som jeg har sagt før, morro med bil. Men det gjelder å ta det i det tempoet som passer en selv og lommeboka. Jeg må vel innrømme at dette har blitt noget dyrere enn planlagt - men en ting er sikkert: Det kunne blitt enda/mye dyrere, men det har jeg ikke råd til. Så da får det blir som det blir, men det er morro allikevel. Jeg koser meg i garasjen, og det er sinnsykt viktig. Eneste som er litt dritt nå, er at jeg har jo en monteringsplan inni hodet mitt - og jeg ser jo at jeg nærmer meg ferdigstillelse på den planen. Minuset med det, er jo at jeg begynner å glede meg til å se den ferdig allerede. Og det har en dårlig effekt på meg, jeg liker best å la ting ta den tid det trenger... Jeg tenker bare på å få motor i nå, men jeg burde heller holde fokus på å komplettere understellet... Men men... Det er bare til å følge monteringsplanen som er lagret i hodet, så går det seg nok til.
ealoken Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 alltid morro og montere nye deler Det er M5 bremser på bilen din?
Pedi Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Bremsekaliperene foran og bak på B7en har samme spec (Les: ER de samme, selv om det ikke står direkte i delekatalogen) som E28 M5 ja.
knut_olestad Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Uten tvil en av de største og fineste trådene på bimmers Stor lykke ved hver oppdatering
duff Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Dette blir bra Jeg kommer inn en dag å ser på prosjektet. Trenger noen tips til min egen
///MoePower Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Nydelig! Er helt enig med deg i at man må ta ting etter eget tempo og lommebok, det er bedre det enn å gjøre ting halvferdig. Desverre kan man ikke kjøpe riktig alt nytt, for da blir det fort mange hundre tusen!
Kai-P. Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Godbilen tar sakte, men sikkert form nå. Gleder meg til hver eneste oppdatering!
bmwp0wer Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 kjempe artig å lese tråden pedi mye innsperasjon å hente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå