Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Pent Pedi! Er den panserisolasjonen å få kjøpt ny?

Jepp, er kjøpt inn fra BMW. Så det gikk fint!

Godt å få lakk på delene ja, kan jeg tenke meg :)

Ser forøvrig ut som om nye M5 F10 har "kopiert" fargen på bremsekalipperne dine :P

Natta!

M-fargen er blå den vettu, det var det jeg sa til BMW M-designerene når de ringte meg... Men tysken min er ikke det den var, for deres farge på kalipperene ble jo mørkere enn min... ;)

Du går grundig til verks ja!!!...:) må bli kanonbra dette!

Ja, får håpe det blir bra til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare ELSKER når du lager update her, sitter som klistra i skjermen og bare digger det du skriver og gjør! du lager updaten helt spesiell, og at du kjøper alt nytt orginalt koster skjorta, så det skal du ha for ;) blir veldig bra når du får nedi motoren, det hjelper mye :) gleder meg til neste gang du har gjort noe! lærer sinnsykt mye :)

og leit med kona og beinet da, håper det går bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare ELSKER når du lager update her, sitter som klistra i skjermen og bare digger det du skriver og gjør! du lager updaten helt spesiell, og at du kjøper alt nytt orginalt koster skjorta, så det skal du ha for ;) blir veldig bra når du får nedi motoren, det hjelper mye :) gleder meg til neste gang du har gjort noe! lærer sinnsykt mye :)

og leit med kona og beinet da, håper det går bra ;)

x1, helt enormt artig å lese vær gang du oppdaterer Pedi, stortrives i tråden din, sidene har vært lest igjennom ett par ganger nå ja :P Mye inspirasjon å hente her ja som Joachim sier ;p

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, det var mye pent på en gang ;)

Det er som jeg har sagt før, morro med bil. Men det gjelder å ta det i det tempoet som passer en selv og lommeboka. Jeg må vel innrømme at dette har blitt noget dyrere enn planlagt - men en ting er sikkert: Det kunne blitt enda/mye dyrere, men det har jeg ikke råd til.

Så da får det blir som det blir, men det er morro allikevel. Jeg koser meg i garasjen, og det er sinnsykt viktig. Eneste som er litt dritt nå, er at jeg har jo en monteringsplan inni hodet mitt - og jeg ser jo at jeg nærmer meg ferdigstillelse på den planen. Minuset med det, er jo at jeg begynner å glede meg til å se den ferdig allerede. Og det har en dårlig effekt på meg, jeg liker best å la ting ta den tid det trenger... Jeg tenker bare på å få motor i nå, men jeg burde heller holde fokus på å komplettere understellet...

Men men... Det er bare til å følge monteringsplanen som er lagret i hodet, så går det seg nok til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...